Gå til innhold
Fiskersiden

KIS sine småturer 2009


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når Thor bestemte seg for å slutte og fiske å bli grinbiter på heltid <_<

Det har svært lite med saken å gjøre - poenget er at når trådstarter selv ikke nevner hvor det er hen, ja da lar andre, som ser hvor det er, være å nevne det. Kalles muligens nettikette ?

Dette burde kanskje også du vite Remy ? Eller er det fritt frem å nevne hvilke vann det er snakk om, når folk sier de har vært i Buksevann eller Sølevann osv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har svært lite med saken å gjøre - poenget er at når trådstarter selv ikke nevner hvor det er hen, ja da lar andre, som ser hvor det er, være å nevne det. Kalles muligens nettikette ?

Dette burde kanskje også du vite Remy ? Eller er det fritt frem å nevne hvilke vann det er snakk om, når folk sier de har vært i Buksevann eller Sølevann osv ?

Words!!! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har svært lite med saken å gjøre - poenget er at når trådstarter selv ikke nevner hvor det er hen, ja da lar andre, som ser hvor det er, være å nevne det. Kalles muligens nettikette ?

Dette burde kanskje også du vite Remy ? Eller er det fritt frem å nevne hvilke vann det er snakk om, når folk sier de har vært i Buksevann eller Sølevann osv ?

Da jeg har ikke har hørt at "denne plassen" er hemmelig stemplet skrev jeg navnet.

Et par spetter er tatt, men ikke mange.

Tror ikke det er fare for at plassen blir rendt ned av ivrige fiskere fra hele landet av den grunn.

Det er ikke akkurat den plassen som gir mest fisk for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall timer pr. spette gir nok aldri noe renn nei, ikke er det særlig koselig heller med en svær indistriplass/port rett bak hodet. men det er ikke "min" plass derfor har jeg ikke lagt ut navn heller.

Greit det, men det tenkte jeg ikke på i det hele tatt da "plassen" ikke akkurat er noen gromplass for noe.

Skal ikke igjentas hvis "han som mener at plassen er hans" synes det er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har svært lite med saken å gjøre - poenget er at når trådstarter selv ikke nevner hvor det er hen, ja da lar andre, som ser hvor det er, være å nevne det. Kalles muligens nettikette ?

Dette burde kanskje også du vite Remy ? Eller er det fritt frem å nevne hvilke vann det er snakk om, når folk sier de har vært i Buksevann eller Sølevann osv ?

Fint lite med saken å gjøre, men var viktig å poengtere det alikevel <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var viktig å poengtere Remy ? At jeg fisker lite ?

Skal ikke igjentas hvis "han som mener at plassen er hans" synes det er best.

Du skjønner ikke hva jeg skriver Ola - det har ingeting med "hva han som mener plassen er hans" skriver - det har med respekt for den som skriver fangstrapporten å gjøre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for lite på forumet du Remy...

Jeg tror du de siste par har vært en del mer opphisset og "tulling" på forumet enn meg... :blush:

Men om ansvarlig redaktør syntes det er greit, og helt som det skal være at slike uskrevne regler ikke skal følges - jaja, da kan det blir moro etterhvert. Vi får vel bl.a bare invitere BjarneUL tilbake, han var veldig god på slikt...

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det fisketur i dag også Karl Inge? Hvar det bergnebb eller rødknurr du skulle blanke etter i dag? :):)

Rapport på vei. Om bare dere snottens søringer kunne slutte å ganne meg kunne jeg fått det jeg var ute etter o kanskje :)

Ny tur idag- planen var rødknurr og jeg var klar- veldig klar. Fjorden lå blank som .... en skøytebane :P

Is is og atter is..... det ble en nødløsning til en vik med mye flyndre med enkelte pene eksemplarer....

Og småflyndre ble det :lol:

3244310122_44a96ba56d_b.jpg

Ikke helt solskinnet de melde men den var der da- gløttvis :lol:

3244313186_d0be65d2b7_b.jpg

Etter nærmere 2t og bare 3 små sandflyndrer rigget jeg ned, men som vanlig fisket jeg meg innover til foret foran meg- og nok en gang ga det resultater- en stor sandflyndre avslørte seg og var ikke vanskelig å be, selv om den var litt kjip å få til å sitte. Men på 4. forsøket kom den og dette var faktisk min 2. sandflyndre over 800gram- 810 for å være nøyaktig :) Ikke helt Joost størrelse men absolutt respektabelt. HAdde pakket ned underlaget så ble "holde på armen før man slipper" bilde...

3244316316_dc2a84ab19_b.jpg

Her rister den på hodet over verdens galskap før den siger nedover...

3243489465_2c1a64c480_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.