Gå til innhold
Fiskersiden

Vestlandstreff /Landstreff 2009


Gjest Hugo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja si det- fått blandete tilbakemeldinger :)

Alle er enige om at Føyno er kjekkt og en kanonplass sånn hyttemessig, men variasjon er også etterspurt. Det optimale for min del hadde vært et år pause fra Føyno hvor noen andre tar på seg mye av jobben med å finne annen plass :D Så kommer vi sterkt tilbake til Føyno 2010 f.eks.....?

Kjør debatt er dere snille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet er jo i realiteten et landstreff, så jeg er egentlig åpen for forslag hvorsomhelst.

Kriteriene bør være sånn omtent sånn- veldig omtrentlig:

*Overnattingsplass til minst 20stk helst flere

*Ved vann eller sjø

*Akseptabel pris (den tar evt jeg meg av vurderingen på)

*Ikke for langt fra minst en av de større byene

*Enkel adkomst, ikke avhengig av båt og p-plass til deltakerne

Når det gjelder lokalitet er det ikke gitt at jeg vil ha mulighet(ønske :) ) om å stille, jeg er da åpen for at en lokal bruker som har vært med her på FS en stund er "arrangør" på stedet. Jeg vil uansett være ansvarlig for økonomi, den på stedet vil igrunn bare ha ansvar for nøkler og praktiske ting på stedet. (Dette ordner seg i stor grad selv, vi snakker voksne mennesker)

Er vel kansje på tide at "nydelige Trøndelag" blir besøkt :D

Begynner jo etterhvert å bli mange ivrige fiskere her oppe som kan klare å organisere noe spennende ;)

Det tror jeg mange hadde satt pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kansje på tide at "nydelige Trøndelag" blir besøkt ;)

Begynner jo etterhvert å bli mange ivrige fiskere her oppe som kan klare å organisere noe spennende ;)

Hadde vert spennende med et treff i barteland.

Finnes mange ivrige kystmeitere som sikkert kunne ordnet et flott treff.

Endret av øysteiin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trådtittel beskriver, så lurer jeg på om det finnes noen tanker eller ideer vedrørende vestlandstreff 2009?

Eventuelt trøndertreff 2009? ;)

Det hadde vore artig med ein tur til Trøndelagen ja, men Vestlandstreffet kan jo ikkje vere der. Det må jo vere på Vestlandet.

Det er jeg klar over ;)

Men Gjørs nevnte trøndelag også , derfor jeg svarte

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært skøy med treff her ja, men jeg har nok å gjøre for tiden så snakk for deg selv ;)

Trutta er mann for den jobben, han kjenner jo hver eneste Stril i området ;)

Tipper du snakker for han når du sier at det er nok å gjøre for tiden også :wub:

Tenk så slitsomt å kjenne hver_eneste_stril i området... :o

Jeg er også for et treff i Nordhordland, men forsøkte man ikke å finne et sted der i fjor? uten særlig suksess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Føyno er et flott og fint sted, men er enig i at nye omgivelser og nye muligheter hadde vært interessant.

Utenom det så er jeg ca som ei på 17 etter litt for mange rusbrus: Jeg er med på alt som er gøy. Så uansett hvor et potensielt treff blir, så skal jeg gjøre en innsats for å komme meg dit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så slitsomt å kjenne hver_eneste_stril i området... ;)

Du vet jo at jeg får sagt mye på kort tid Åsmund ;) så skal nok ikke ta så lang tid.....

Ellers så vil jeg bare si at striler er en flott folkerase :-)

Endret av truttakiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår Kvinnherad, her er mange overnattingsplasser med et hav av muligheter.

Alt mellom Uskedal og Mauranger. Mange km å boltre seg på med svært gode fiskeplasser og fantastisk natur.

Rabben camping på Uskedal har mange hytter og det mest nødvendige i nærheten. ;)

Endret av Joost.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Mauranger og flere plasser i Nordhordaland utgikk ifjor ettersom det var umulig å få til overnatting.

Men kom med forlsag så sjekker jeg opp :)

Og dette er et landstreff emr enn et vestlandstreff så Trøndelag er absolutt aktuelt.

Forøvrig er 2 treff heller ikke uaktuelt, trenger ikke være 40 stk på hvert treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Mauranger og flere plasser i Nordhordaland utgikk ifjor ettersom det var umulig å få til overnatting.

Men kom med forlsag så sjekker jeg opp ;)

Og dette er et landstreff emr enn et vestlandstreff så Trøndelag er absolutt aktuelt.

Forøvrig er 2 treff heller ikke uaktuelt, trenger ikke være 40 stk på hvert treff :P

Vestlandstreff... Trøndelag.... skjønner ikke koblingen :)

:)

Vi må jo kalle det vestlandstreff for at vi skal trekke folk på treffet. Det vil jo ikke komme noen på landstreff. Det høres ut som noe skytegreier. Vestlandstreff bør være navnet til alle større fisketreff i norge i Fiskersidens regi fra nå. :)

Selv om det kan være i mer fiskerike regioner fra tid til annen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.