Gå til innhold
Fiskersiden

Vestlandstreff /Landstreff 2009


Gjest Hugo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på det første Bildet til Helge er faktisk både båten min og huset mitt :)

Jeg har drevet i turistbransjen i rosendal i et par år og kan selvfølgelig være med og ordne overnatting osv om det skulle være ønskelig. Det er svært mange muligheter i området, både når det gjelder fiske og overnatting. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.mai er på fredagen, og dermed langhelg, det er vel grunnen til at noen tar ei helg på hytta.

Men tror du det er helt umulig å ha treffet den helga..?? hvor mange er det som gjør noe stort av 1.mai..??

Det er tross alt bare en helt vanlig fridag for de aller fleste.

Enig med deg... er nog fler folk som finner på ting helgen (og uken) før påske så 1. Mai er et bedre valg i mine øyne :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å drite i at det skal passe for alle. Sett en dato du Karl Inge :blush:

:P Heilt enig, Åsmund, uansett kva for helg ein dett ned på er det nokon det ikkje vil passa for. Difor er det berre opp til KIS å fastsetta helgedato, og så får folk ordna seg etter det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mai er sikkert en vannlig fridag for mange. Men iom at den faller på en fredag, så vil gjerne mange fam. kunne benytte den til en langhelg med fam. som på hytta fe. Kan tenke meg at det er for mange lite populert at faren i huset stikker av for å fiske en langhelg........... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mai er sikkert en vannlig fridag for mange. Men iom at den faller på en fredag, så vil gjerne mange fam. kunne benytte den til en langhelg med fam. som på hytta fe. Kan tenke meg at det er for mange lite populert at faren i huset stikker av for å fiske en langhelg........... :angry2:

:lol: Dei siste vestlandstreffa har vore torsdag/natt til fredag til søndag utan at det har dempa pågangen. For dei som har lengre reise er det kanskje kjekkare å få mest mulig fisketid utanom konkuransedagen med tanke på artsjakt og det å gjera seg kjendt i området. Det er ikkje alle som bur eit kvarter frå treffstaden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Dei siste vestlandstreffa har vore torsdag/natt til fredag til søndag utan at det har dempa pågangen. For dei som har lengre reise er det kanskje kjekkare å få mest mulig fisketid utanom konkuransedagen med tanke på artsjakt og det å gjera seg kjendt i området. Det er ikkje alle som bur eit kvarter frå treffstaden. :)

Er fullt klar over det!

Det jeg tenkte på er at noen gjerne ikke kan bli med på treffet denne helgen fordi dette er en langhelg for hele familien, og at derfor andere gjøremål kan bli foretrukket av evt. andere fam. medlemmer, som inkluderer alle. Framfor at faren/moren drar på fisketreff en langhelg. :D

Endret av Joost.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke at jeg har noe jeg skulle sagt, men hvis treffet legges til helga 23-24. Mai så kommer jeg garantert:) Da hadde folk fått litt tid til å forberede seg, å kalenderen har forhåpentligvis hjulpet oss med kjempeflott vår/forsommerstemning.

Et nytt tips til sted btw: Kyrping Camping, Åkrafjorden (kart/bilde)

De fleste kjenner vel til Åkrafjorden som strekker seg nord-østover fra Skånevik i retning Røldal. En dyp og fiskerik fjord med mye stor fisk, spennende arter og en ramme rundt med grenseløs flott natur

Ser det er et par tidl. rapporter som omhandler dette området:

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...6293&hl=kyrping

Kyrping Camping hjemmeside :lol:

Bildeside: http://www.kyrping-camping.no/foto.html :D:)

Endret av Surfsmurf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å blande meg alt for mye i opplegget: Hva med høsttreff? September? Blir trolig enklere for en rekke folk å få tilpasset dette - begynner bli mye på våren nå. Og mye enklere å få til for de som ønsker å få med seg både vestlands- og trøndertreff. I hvertfall for de som må søke permisjon i heimen.

Noe å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.