Gå til innhold
Fiskersiden

Flyttesalg SkittFiske


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Prisene er gode de, men jeg synes å ha sett de fleste tilbuda før. Da som høst salg, vintersalg eller noe i den duren. Det ene salget avløser det andre, med stort sett samme produkter og priser. Litt på kanten å late som om salget avsluttes når det fortsetter under et annet navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næhhh...... vi bruker høst-vinter-vår her også selv om det stort sett er regn og 5-10grader fra september til mai liksom....

Tok forøvrig en titt og det er flere tilbud her jeg ikke kan huske å ha sett før. Det er forøvrig vanlig å legge ut ikke solgte varer når man har flyttesalg vil jeg tro, og det er vel heller ikke vanlig å kaste varer man ikke selger selv om man har tilbud på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene er gode de, men jeg synes å ha sett de fleste tilbuda før. Da som høst salg, vintersalg eller noe i den duren. Det ene salget avløser det andre, med stort sett samme produkter og priser. Litt på kanten å late som om salget avsluttes når det fortsetter under et annet navn?

Enig i det. Det er stort sett det samme i de aller fleste salga, og det er stort sett salg... Noe nytt, noe forsvinner og dukker opp igjen. Mye den samme taktikken som Platekompaniet kjører. Der har de til stadighet et nytt salg. Med stort sett de samme varene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å besøke gjengen i nye lokaler om en stund.

Det er jo faktisk ikke så lenge siden de utvidet salgslokalet,men med god service og butikk medarbeidere så er det ikke så rart at de trenger mere plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større lokaler = høyere priser, la oss håpe dette ikke stemmer i dette tilfellet :)

Pleier vel være motsatt ?

EDIT:

Fått en oppklarende mail fra SkittFiske nå- de flytter butikk, lager og alt. De er altså interessert i å tømme lageret, flere varer er utsolgt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skittfiske.no er som sagt en genial butikk.. bra folk og bra priser!

Men, er litt skeptisk till deres så kallte "Høst", "Januar", "Flytte"-salg.

F.ex Shimano Baitrunnern som er tillsalgs koster 20% mer nå än når jag kjøpte min i Desember. Speedmastern som er till salgs for 1099 nå tror jag kostet 899 i början av Januar hvis jag ikke tar helt feil på modell.

Skulle ønsket alle online fiskebutikkerne blev litt mer ryddige og slutter med "veiledende pris" og heller oppgir deres pris og eventuellt nedsatt pris som f.ex komplett gör.

Uansett, masse utstyr till gode priser så jag kommer garantert at forsette handle der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve meg litt med flue til sommeren, og lurer da på om denne er noe å satse på?

Skal først se om fluefiske er noe for meg, så kan heller det dyre utstyret komme etter hvert...

Vision Koma

Jeg har xla som førstesnelle og det er en god snelle det. Har en koma som nr 2. og til saltvann. Koma ligger et godt stykke etter i kvalitet. Det skulle bare mangle til den prisen. Bremsen er litt ujevn. Men den er god nok. Bedre kvalitet finns i bøtter og spann. Men bedre kvalitet til den prisen får du bare ved å gjøre noe straffbart. Du kan både to og tredoble prisen og få dårligere sneller en dette.

mvh

bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.