Gå til innhold
Fiskersiden

Gode tilbud i Nettbutikker eller lokale (hele landet)


WoolyBugger
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Lager en ny tråd på dette.

Sett at det er noen løse på dette, men jeg håper at dette kan bli en som blir aktivt brukt.

Kommer du over en side hvor det er priser som faller i smak, så del det med oss andre.

B)

Har to tips:

http://www.parabolflua.no/salgsside2.htm

http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.as...dspes&list=spes

Sjekk prisen på Simms Vaderene...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil gjerne tipse om Guideline vadepakke fra www.agdars.no, jeg kjøpte denne for et par uker siden. LOVE IT :rolleyes:

Pakken består av Gaula vadebukse, Explorer jakke og Guideline Crosswater II sko. Pakken koster for tiden: 2495,- ordinær pris er 5698,-

Jeg er meget fornøyd med alle delene, har vært ute å vadet i timesvis, mens det har regnet i bøtter og spann, men vært knusktørr og varm hele tiden :)(utenom på hendene :P)

Skoene er veldig lette og fine, tørker litt sakte, buksen og jakken tørker veldig raskt.

Guideline vadepakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

G-Sport Bø i Telemark har opphørssalg. De har 50% på stenger og sneller. 30% på øvrig fiskeutstyr.(20-70% i hele butikken) Dog endel uprisede varer de ikke finner prisene på, som de setter på måfå virker det som ettersom det er latterlig lavt. Prisene kommer dog til å senkes mer senere.

Overraskende mye forskjellig til å være i innlandet, selv fikk jeg røsket med meg en Torium 30 til 1400 spenn (isolert sett ikke dødsbillig ettersom villmarksbutikken selger den for 1500, men uansett...). Vurderer også å hente meg en DAM Quick 1000 i morgen til 1350 spenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Halv pris på en del sneller og diverse rapala og savage gear wobblere. Nedsatt pris på ur rantanen 115mm.(739,-). Sted: Jakt, fiske og friluft på Stoa, Arendal.

De hadde sikkert salg på andre ting også, men hadde ei utålmodig dame som ventet ute i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Veldig bra tilbud på Penn Slammer Liveliner (baitrunner-funksjon) hos komplettfritid. Disse er supre til jigging og agnfiske i havet her på berget.

http://komplettfritid.no/product/penn-slammer-haspelsnelle

NB, du må velge live-liner modellen for å få den beste prisen. Dette er robuste slitere, med meget bra bremsesystem. Må opp i den 10-dobbelte prisen for en Japansk snelle med tilsvarende soliditet på bremsen.

Endret av palkr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips! live liner 460 snørekapasitet: 320yds/10lb Hva blir dette i mm? samme som på 460?

Trenger en litt robust snelle til bla lyr og seifisket, men vil helst ike kjøpe for stort om det ikke er nødvendig. Men denne passer vel også bra til Gaula når en skal dit dersom det blir wobbler/sluk forhold? Grei å kaste med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips! live liner 460 snørekapasitet: 320yds/10lb Hva blir dette i mm? samme som på 460?

Trenger en litt robust snelle til bla lyr og seifisket, men vil helst ike kjøpe for stort om det ikke er nødvendig. Men denne passer vel også bra til Gaula når en skal dit dersom det blir wobbler/sluk forhold? Grei å kaste med?

Har 560 selv, og den er litt overdimensjonert for spinnfiske etter lyr og sei, men fin størrelse for jigging og pilking opp til rundt 300g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

De som bor rundt Kristiansund kan ta seg en tur innom Outlet Norge om de er i nærheten.

For fjorten dager siden stakk jeg innom og kom derfra med 55 pakker Owner SSW og Baitholder a kr 10,-, 12 pakker Owner treblekroker a kr 15,- og noen Mustad sirkelkroker. I et annfall av sosial samvittighet lot jeg det meste av Mustad og en pakke Owner SSW ligge igjen :)

Var innom igjen i dag og endte opp med en Shimano Exage AX STC 270 10-30gr . Betalte 394,- da det var alt jeg hadde av småpenger i lomma B). De ville vel egentlig ha 600,-. Genial stang for å ha i bilen til enhver tid.

Når jeg dro hadde de igjen en tilsvarende stang med kastevekt på 5-20 gr (tror jeg), noen Force Master 9-fotere i kastevekter opp til ca 25 gr, noen Shimano fluestenger, ei Guide Line LPX 10-fot #8-9, hauger med Tica-ræl og noe stenger kalt Walton (spinn og flue).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Velbekomme !! Kan det godt betale sig for dig at bestille fiskegrej i Danmark når du skal betale forsendelse og norsk moms ??

Skal man kjøpe volum: Levering med DPD (Til dør) :

Max. 30 kg. = 400,00 DKK (Incl. fortollningsgebyr)

Max. 60 kg. = 600,00 DKK (Incl. fortollningsgebyr)

Max. 90 kg. = 800,00 DKK (Incl. fortollningsgebyr)

Ja. Kjøper selv en del fra Dannmark og holder meg helst under 200kr. Ser at hvis man kjøper litt volum blir det billig uansett. Kunne jo bestilt fra Spania(har bekjente der nede) og sluppet en del avgifter(skal nedover snart).

Endret av villlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man kjøpe volum: Levering med DPD (Til dør) :

Max. 30 kg. = 400,00 DKK (Incl. fortollningsgebyr)

Max. 60 kg. = 600,00 DKK (Incl. fortollningsgebyr)

Max. 90 kg. = 800,00 DKK (Incl. fortollningsgebyr)

Ja. Kjøper selv en del fra Dannmark og holder meg helst under 200kr. Ser at hvis man kjøper litt volum blir det billig uansett. Kunne jo bestilt fra Spania(har bekjente der nede) og sluppet en del avgifter(skal nedover snart).

Jeg handler indenfor hele EU .Der er mange penge at spare. Jeg har også handlet i China og det fungerede fint.Jeg tænker på at gøre det snart igen. Jeg vil købe følgende i China :

http://www.aliexpress.com/product-gs/378681985--surprise-gift-for-you-Soft-fishing-lure-fishing-bait-17cm-32g-wholesalers.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.