Jump to content
Fiskersiden

Tyskland-Norge på pcen

Even A
 Share

Recommended Posts

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:) Surfa litt rundt på nettet for å sjå om det var muligt å sjå landskampen i kveld uten å måtte betala for det. Til slutt fann eg ei artig side; http://livefootballs.blogspot.com/2009/02/...ball-match.html. Her kan du sjå kampen om du vil. :)

Takker, men jeg er en "kløne" på slike ting. Får opp siden men får ikke opp skjerm. Kan du hjelpe. :)

Takker, men jeg er en "kløne" på slike ting. Får opp siden men får ikke opp skjerm. Kan du hjelpe. :)

:) Eg trur skjermen kjem når dei byrjer å senda kl 1930 (2030 norsk tid). Eg er ei datakløne eg og.

Bra jobba Even :) Håper det funker.

Så på nett tidligere i kveld at kampen kunne sees gratis (øynet et håp), men dette gjaldt bare parabol, med litt justering til 21 grader øst (tysk TV) og ble råskuffet. Har ikke parabol :)

Blir som Grand Prix dette. Alle "hater" det (ihvertfall jeg) men bare må se det.

Eg ser mye fotball, men kjenner att eg ikke bryr meg det minste om et ikke får sett norges landskamper. Norge er, og kommer antageligvis til å forbli en fotballamøbe i all fremtid.

Viktig å få sett slike kamper, for hvordan skal man kunne syte i det uendelige hvis man ikke har sett kampen :)

2 scenarioer i en slik kamp.

Vinner Norge (det kan faktisk skje, hvis Snåsakaillen er med oss) så blir Drillo allerede nå geni-erklært (på nytt).

Taper Norge er det samme leksa, bare rævva...etc.