Even A Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Surfa litt rundt på nettet for å sjå om det var muligt å sjå landskampen i kveld uten å måtte betala for det. Til slutt fann eg ei artig side; http://livefootballs.blogspot.com/2009/02/...ball-match.html. Her kan du sjå kampen om du vil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villlax Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Surfa litt rundt på nettet for å sjå om det var muligt å sjå landskampen i kveld uten å måtte betala for det. Til slutt fann eg ei artig side; http://livefootballs.blogspot.com/2009/02/...ball-match.html. Her kan du sjå kampen om du vil. Takker, men jeg er en "kløne" på slike ting. Får opp siden men får ikke opp skjerm. Kan du hjelpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted February 11, 2009 Author Report Share Posted February 11, 2009 Takker, men jeg er en "kløne" på slike ting. Får opp siden men får ikke opp skjerm. Kan du hjelpe. Eg trur skjermen kjem når dei byrjer å senda kl 1930 (2030 norsk tid). Eg er ei datakløne eg og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sølvreven Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Bra jobba Even Håper det funker. Så på nett tidligere i kveld at kampen kunne sees gratis (øynet et håp), men dette gjaldt bare parabol, med litt justering til 21 grader øst (tysk TV) og ble råskuffet. Har ikke parabol Blir som Grand Prix dette. Alle "hater" det (ihvertfall jeg) men bare må se det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villlax Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Eg trur skjermen kjem når dei byrjer å senda kl 1930 (2030 norsk tid). Eg er ei datakløne eg og. Ja da er det bare å vente. BTW. Tipper 2-0 til hjemmelaget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Tipper jeg setter over på kanal 30 og ser den på stor flatskjerm i stua, med surroundlyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeifJ Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Her er ein til mulighet http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Eg ser mye fotball, men kjenner att eg ikke bryr meg det minste om et ikke får sett norges landskamper. Norge er, og kommer antageligvis til å forbli en fotballamøbe i all fremtid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Norge er, og kommer antageligvis til å forbli en fotballamøbe i all fremtid. Mye det samme som andre mener om enkelte andre lag altså Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sølvreven Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Eg ser mye fotball, men kjenner att eg ikke bryr meg det minste om et ikke får sett norges landskamper. Norge er, og kommer antageligvis til å forbli en fotballamøbe i all fremtid. Viktig å få sett slike kamper, for hvordan skal man kunne syte i det uendelige hvis man ikke har sett kampen 2 scenarioer i en slik kamp. Vinner Norge (det kan faktisk skje, hvis Snåsakaillen er med oss) så blir Drillo allerede nå geni-erklært (på nytt). Taper Norge er det samme leksa, bare rævva...etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gjørs Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Fikk ikke opp noenting på noen av de to adressene jeg ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Trenger ikke se kampen for å dømme landslaget nord og ne. Er bare å hive seg på hylekoret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Magne Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Bryr meg ikkje så mykkje om den kampen nei Men er det noen som veit om Spania-England vises på noen kanaler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigurd Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 De har en liiiiiiten sjans men Drillo er på plass så kanskje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sølvreven Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Synes litt synd på Ola BYE Rise, for han får heller ikke sett kampen ! For han sitter bare og noterer hele tiden. Bare litt syt fra meg på forskudd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Det var vanvittig dårlig av Hangeland på 2-0 målet, og keeperen burde definitivt tatt det første. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Jeg håper en av linkene funker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torrybra Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Ingen av de virker her på jobben min ihvertfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Ingen av de virker her på jobben min ihvertfall Ikke her heller. Da blir det kjipe VG i stede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford prefect Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Ingen av de som funker hos meg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Denne funker heller ikke. http://www.abcnyheter.no/node/83433 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sølvreven Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Funkar inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 HER: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=30001∂=sports Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Jeg gir opp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potemkin Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 My Webpage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts