Gå til innhold
Fiskersiden

Oppvarming til vårfiske...


 Share

Recommended Posts

Oppvarming til vårfiske etter sjøørret i Romsdal.. Robert Løvik og jeg sitter å mimrer over vårfisket etter sjøørret og gleder oss til å begynne fisket i år. Vi legger ut blider av fangsten tatt av oss og fiskekompiser i 2004 sesongen. Bildene er tatt fra Stangvikfjorden,Isfjorden og Eide utenfor Molde. De største fiskene ligger i 3 kilos klassen.

sjoorret_lars_isfjorden01.jpg

sjoorret_lars_isfjorden02.jpg

sjoorret_robert_stangvikfjorden01.jpg

sjoorret_robert_stangvikfjorden02.jpg

sjoorret_robert_stangvikfjorden03.jpg

sjoorret_robertr_eide01.jpg

sjoorret_roy_stangvikfjorden01.jpg

sjoorret_roy_stangvikfjorden02.jpg

sjoorret_vidar_eide01.jpg

Så er det bare å kvesse sluker og binde fluer,vente et par uker til morroa begynner for i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fiskene er Sjøørret, fanget i sjøen.

Oppfordrer alle til å legge ut bilder av SØ fanget i sjø, slik at vi får trigget suget etter flott fisk fanget i Sjøen.

Vi har kjøpt oss gummibåt slik at vi kommer oss ut til der hvor de virklige store fiskene vaker, så å år skal noen av de tas...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av MP

Oslofjorden som gjelder for meg. Har ikke hatt den helt store suksessen på natta som så mange andre snakker så varmt om. Tar de fleste fiskene mine like før og i "den blå timen". Disse fiskene ble vel også tatt da om jeg ikke husker feil, selv om bildet ble tatt om natta.

Må si meg enig med deg, Morten. Nattfisket er ikke min store greie eller. Men rundt den tiden Danskebåten passerer (19:30), så har jeg mest suksess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slår ihjel all fisk jeg får som har et mat-potensiale, den dagen jeg har fryseren så full at jeg; enten ikke greier å spise alt opp eller gi vekk til folk som ønsker seg god mat fisk, kommer jeg til å slutte å fiske til frysern er tom. Fiske kun for å måle fisken, kysse den og slippe den ut igjen ala Rex Hunt blir for blasert for meg..Den diskusjonen har vi vel hatt mange ganger her på dette forumet, eller det gamle, og trenger vel ikke diskuteres igjen, Gjør det du synes er rett du øystein, så skal jeg følge mine prinsipper uten å formane hva jeg mener om c&r fiske. Så svaret er ja vi spiser så mye fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tres Bien du kan godt ta deg en tur til møre, kan bli med meg og mine kompiser på noen sinnsyke Sø plasser her.. 18 og 19 mars 2004 fikk vi 30 SØ med snittvekt ca 1.5 kg. Endel fisk på 3-5 kilo her, men vanskelig å få... veldig avhengig av forholdene. Tres bare å si fra viss du er på disse kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Løvik, ditt navn er brent i i min hukommelse, dra jeg oppover blir du garantert kontkta, 1.5 i snitt, det syyyyt.

Åhhhh, blir nesten helt svimmel!

Please avgi rapport her i mars som kommer[ :D ]

Her i Rogaland sliter vi med å bikke kiloen...1.5 er e pen sø, 2 er veldig pen og 3 er helt på kanten av hva vi kan tåle av vekt med fare for aldri å perse igjen[ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.