Gå til innhold
Fiskersiden

Vår lille tur til Dypvåg i helgen med bilder !!


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Cato

Polvotten er det råeste laget jeg noen gang har hørt om. Må bare le.

Er faktisk stolt over det. Men dere da som har tatt navnet "trofebåten". Det eneste trofeet dere kommer hjem med, er vel kun de grå lokkene til den 70 år gamle servtrusa i Dypvåg :D

har vel noen damer gående på gress som er rundt de 20 og har ikke akuratt utseende i mot seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste trofeen dere kommer hjem med er [ :D ] og litt mer etter at jeg allerede er dritt lei av å høre på Norges fremste amatører på sø fiske slenge med leppa [} :D ][} :D ][} :D ]

Polvotten rokker, og jeg kan egentlig ikke bry meg mindre. Er snakk om to karer, kosegutta, cadde og blankern i en båt... ohhhh... eneste måten dere får en sø opp i den balja er om dere dorger den opp, noe dere har sterke intensjoner for å gjøre. Setter mye mer på Syver og Flemming. All in all så kommer nok syver til å knuse begge koseguttene. Flemming stiller vel sterkt han og når det gjelder sø jakt. Cato er fortsatt lære gutten min når det gjelder sø, men my good luck is rubbed on his back, so det blir nok knusing derifra og [ :D ]. Når det gjelder meg selv, så blir jeg sittende på hytta og administrere ting til fiskersiden mens dere er ute og leker dere. Regner med at Cato stiller opp for polvott båten alikevel. Har trua på ørretfiskeren fra Hedemarken. Jeg finner meg for god til å ta din utfordring cadde, desverre. Om man kjører en ferrari og en kommer ved siden av i en omega, gidder man ikke gi på selv om den andre ypper. Man har god oversikt på hva man vinner mot eller ikke, og i ditt tilfelle er det ytterst usannsynlig at du vinner over meg. Så, ta med deg mye GT du, du kommer til å trenge det. Batterilader og så du kan sitte på tlf til kona og sippe fra lørdagskvelden til du er hjemme igjen. [8]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1)

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Båt 3

Navn

polvotten

Cato og Remy

"polvotten" ?

Hmmm, de skal jo ut å fiske med flue "dusk" så den bør da få et mer passende navn?

Hva med "Duskjentene" eller noe [?]

[ :D ]

2)

Vel Remy, en gang må det jo klaffe for meg oxo! Med Caddis sin magefølelse og så få KG som jeg har fått i år så skal du se at det slår til i helgen!

Duskjentene skal vi nok lett slå!

[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Eneste trofeen dere kommer hjem med er [ :D ] og litt mer etter at jeg allerede er dritt lei av å høre på Norges fremste amatører på sø fiske slenge med leppa [} :D ][} :D ][} :D ]

Polvotten rokker, og jeg kan egentlig ikke bry meg mindre. Er snakk om to karer, kosegutta, cadde og blankern i en båt... ohhhh... eneste måten dere får en sø opp i den balja er om dere dorger den opp, noe dere har sterke intensjoner for å gjøre. Setter mye mer på Syver og Flemming. All in all så kommer nok syver til å knuse begge koseguttene. Flemming stiller vel sterkt han og når det gjelder sø jakt. Cato er fortsatt lære gutten min når det gjelder sø, men my good luck is rubbed on his back, so det blir nok knusing derifra og [ :D ]. Når det gjelder meg selv, så blir jeg sittende på hytta og administrere ting til fiskersiden mens dere er ute og leker dere. Regner med at Cato stiller opp for polvott båten alikevel. Har trua på ørretfiskeren fra Hedemarken. Jeg finner meg for god til å ta din utfordring cadde, desverre. Om man kjører en ferrari og en kommer ved siden av i en omega, gidder man ikke gi på selv om den andre ypper. Man har god oversikt på hva man vinner mot eller ikke, og i ditt tilfelle er det ytterst usannsynlig at du vinner over meg. Så, ta med deg mye GT du, du kommer til å trenge det. Batterilader og så du kan sitte på tlf til kona og sippe fra lørdagskvelden til du er hjemme igjen. [8]

Legger meg helt flat Remy[|)][|)]

Vi for holde på med siden, fredag og lørdagskvelden. Så for vi alle fiske når vi har muligheten for det. Skal ikke være slik at noen skal sitte å jobbe seg ihjel på hytta mens andre er ute å fisker.

Nei vi for holde i sammen uten om når vi befinner oss på havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Unner deg fisk ja Eirik, definitivt, men tror nok den største tingen du kroker er tosken Cadde!! Da har du 115kg daukjøtt på sø strimmelen din hahahaha

ehehehehehehe ler meg i hjel. Meget bra kommentar Remy

Gleder meg veldig til at vi samles og nå er jeg dønn ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Unner deg fisk ja Eirik, definitivt, men tror nok den største tingen du kroker er tosken Cadde!! Da har du 115kg daukjøtt på sø strimmelen din hahahaha

Ler så jeg rister, ja det var et godt svar!

Vi for se hva som skjer og ta det som det kommer.....

Ja Caddis, se til f.. å hent meg nå.... Sitter å tripper....

Klar som bare det! [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøørret er ett veldig godt agn til stor torsk det!! Levende vel og merke :-)

Flere av de lokale fluefiskerne her vestpå har fått små sjøørreter på kroken (2-500g) og etterpå har det slått seg på stor torsk, den største som er landet er vel Øysteins på rett over 10kg!! Dette skjedde 2-3 ganger ifjor, har hørt om ett par tilfeller nå i vinter også. Så ikke le av Eiriks agn her, plutselig så utfisker han dere så det suser :-) Stå på Eirik!!

I helga heier vi nok på Polvotten og Arsenal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Eirik

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Unner deg fisk ja Eirik, definitivt, men tror nok den største tingen du kroker er tosken Cadde!! Da har du 115kg daukjøtt på sø strimmelen din hahahaha

Ler så jeg rister, ja det var et godt svar!

Vi for se hva som skjer og ta det som det kommer.....

Ja Caddis, se til f.. å hent meg nå.... Sitter å tripper....

Klar som bare det! [8D]

henter deg rett etter jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

vi fikk vel faktisk større fisk i ferskvann :-)

og ryktene forteller at caddis er en 100-lapp fattigere...

Ja du gjorde vel det, alltid stor fisk i put & take dammer!!!

Noen som vil se åssen eventmanageren oppfører seg på restauranter???

http://x.hagbart.no/~admin/_Dypvaag/cadde.AVI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Da er vel alle på plass hjemme. Legger ut noen bilder senere i dag.

6 arter ble tatt. Største fisk 5,4 kg.

Og Eirik har ikke blanke nye art, torsk mm.

Hjemme ja, og nå var det sykt godt å få slappa av litt! Det tar på å være på admin tur med Fiskersiden. Trenger ikke gå i dybden her[8)]

Flott tur, knall vær og sørlands idyll og artige folk!

Noen fikk, som nevnt, brosme, andre fikk lange...! Jeg og Caddis dro torsk, stor som beist[ :D ] Caddis fleska på et dyr som flexa den brutale 50lb stanga i bånn og rev av 50lb PoverPro[ :D ]

Vel,...say no more, men artig artig....artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.