Anatema Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 (edited) angst... Slutt å quote fylletullet mitt Oz Den som stopper deg fra å skrive med promille på over 3... I går var den høy ja.... :\ Edited February 22, 2009 by Bendik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristokraten Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Promille er humor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Getting jiggy wit it... Sukeste sangen... Beste sangen! Hørte TILFELDIGVIS sangen på vors... en 10 - 20 ganger... Så er vi på kaonsert.... Så etter konserten speller de en par sanger, så kommer GETTIN JIGGY WIT IT. Så sjukt. Hør pån... Seriøst, sykeste fest sangen. Hvis noen er på nach atm, sett på getting jiggy wit it!!! Jeg har spotufy invites hvis noen trenger ):D /batman what what what what Jeg tror du har de beste fyllepostene Bendik. Men det er kanskje på tide å montere den alkolåsen på pcen din? Den som stopper deg fra å skrive med promille på over 3... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chironomus Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Will Smith? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
permagnar Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Batman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Will Smith ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svendinfiskervenn Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Bra for deg at du kom utav skapet! Ikke bare er du Batman, men Batman viser seg å være Will Smith-fan også! (Jeg som trodde at den eneste fanen Will Smith hadde var Will Smith) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts