Gå til innhold
Fiskersiden

Tilbake


kim andre
 Share

Recommended Posts

etter lang tids sykeleie og 2 nye operasjoner er jeg nå tilbake i bevegelig form. (feit, men beina følger delvist etter hvis jeg lener meg fremover)

regner med at det tar seg opp med fiskerapporter utover våren, da jeg endelig har fått en bra prognose fra leger og kirurger.

men, og da snakker jeg stor MEN. er rimelig rusten, både på fiske, fotografering og ikke minst rapportskriving. så de kan bli litt skralt i starten :D:P

har siti de siste dagene og lest igjennnom rapporter fra nærområdet og nadre plaser i landet, og jeg er jaggu imponert. masse inspirasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Kom og få en klem din digre bamse! ( i overkant homoerotisk? Det fårru tåle :)) Godt å ha deg tilbake, kom deg ut og fisk så snart helsa er på stell. Kom gjerne hitover til sommeren, så kan jeg garantere deg tur, drit det ikke ble noe i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kim Andre.

Godt at du er tilbake på beina igjen og at formen er oppatt stigende.

Gleder meg til du får børstet støvet av fiskeutstyret.

Blir spennende å se om det blir noen fløyfisk rapporter til våren.

Hvis du tar deg turen til østlandet til våren/sommeren,så er du hjertlig velkommen.

Guiding til div arter,overnatting og fiske petri brødre venter på deg her. :)

Til dere som ikke vet hvem selveste Kim Andre er,så titt i disse flotte rapportene:

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...1273&hl=guiding

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...l=guiding&st=30

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker alle sammen, rørede med dere som savner meg :)

har litt småplaner

1-komme i gang med kystmeite igjen. har masse agn liggende

2- kystmeite på Jærstrendene, har alt for få turer der. er så og i helt blank på teknikk og, men masse bra rapporter fra karleif og andre.

3- ørretfiske, savner smygfiske etter de store med fluestanga. må nok litt ned i vekt før mine bevegelser kan kalles smygende :)

4- laksefiske. med campingvogn 5 meter fra ei fin lita lakseelv og sesongkort, sier det seg selv at det blir noen turer der, og etter sjøørret

5- nye arter og nye erfaringer. gleder meg til å treffe dere alle på tur :DB)

Oz- vi har en date :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeesss - en av de jeg har savnet mest på siden er tilbake - fine saker :)

Hvis jeg kan stå til tjeneste med noe for å få deg ned til vannkanten så gi meg beskjed. Jeg stiller hvis kona låser opp døra og slipper meg ut :)

Gleder meg til rapportene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.