Gå til innhold
Fiskersiden

Føråpningssalg hos Campelen på Bryggen


Campelen på Bryggen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg besøkt guttene på bryggen.

Har nok funnet min leverandør av utstyr her i bergen.

Dukket opp ganske mange folk, røverhistoriene hang løst og tilbudene var gode.

Ble et par søkker, svivler, sluker, kroker og gode råd.

Gleder meg til lønnen kommer:)

Dette virker lovende!

Lykke til gutter!

Og all respekt til deres bedre halvdeler som sikkert har funnet seg i mye banning og lange arbeidsdager!

Alek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer derfra nå og må si meg enig med Alek. Kjempebra åpning selv om det ble et litt kort stopp for vår del. Butikken er intim og flott, med mye av samme sjarmen som "gamle" campelen hadde, og med et sykt utvalg av de beste produktene. Ikke lett å motstå åpningstilbudene der i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lørdagens føråpningssalg over og vi må si oss fornøyd med kvelden.

I en periode var butikken så full av folk at det var vanskelig å bevege seg.

Denne uken blir minst like hektisk som de siste ukene. Enda er det en del varer som skal på plass til fredagens og lørdagens offisielle åpning.

Vi vil rekke en stor takk til alle dere som tok turen innom om kvelden og håper dere ble fornøyd med det vi presenterte.

Forhåpentligvis er vi også ferdig med nettbutikken samtidig med åpningen.

I dagene fremover vil vi legge ut en del godsaker som selges åpningsdagene, så det er bare å følge med her på FS, bt.no og Bergens Tidende utover i uken.

Vi skal i alle fall gjøre vårt ytterste for at alle skal bli fornøyd med Campelen på Bryggen og vi håper mange vil ta turen til helgen.

Forøvrig var det veldig hyggelig å lese så mye positivt om butikken i denne tråden.

Svein, Jan og Lars-Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gledet meg til lørdagen som var og gleder meg til fredagen som kommer. Tror den sjappen deres kommer til å gå bra.

Og har en mistanke om det kommer til å havne en del kroner i kassen deres som egentlig burde stå på sparekontoen min.

Alek

Hva er en sparekonto? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kan vel sies at nettshopen har blitt utsatt.

Dessverre så ligger det ikke i våres hender akkurat nå (Hunter, Rønsingen, Lars`n).

Vi overlot ansvaret til en annen person som vi håpet at kunne ordne det tekniske for oss.

Det angrer vi på nå....

Forhåpentligvis så har vi siden opp i løpet av en mnd...

Dessverre så blir det bare en standard løsning med oversikt over noe av det vi har og med en standard betalingsløsning. Etter hvert (gudene vet når…) så får vi opp en nettside med nettbutikk og informasjon om fiske muligheter (lokasjoner,båt/charter leie muligheter) i Hordaland.

Mvh Jan

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.