Gå til innhold
Fiskersiden

Manchester United supporters


Roar Larsen
 Share

Recommended Posts

Puh! 3 nye og meget viktige poeng er i havn. Herlig med en sliteseier når utfordrerne vant igår.

Herlig at det var sliteren Park som fikk uttelling for den utrettelge innsatsen han faktisk gjør, som gjorde forarbeidet med nettop å slite til seg en ball for så å slå assisten til Berba. Ikke mange hadde løpt på den ballen.

Kan vel umulig gå galt nå.........

Vinner vi hengekampen må de ta 10 poeng på oss på 10 kamper og det skjer ikke :lol: Vi kan snart finne fram champagnen gutter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovmod står for fall.Tap for Inter,tap for Liverpool i serien og ut av fa-cupen mot Chelski :)

:) At hovmod står for fall har jo poolerane vist klart og tydeleg denne sesongen. Men me er fortsatt med i fa-cupen, champions og jammen er det så langt ned til dei andre i serien at eg vert litt svimmel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) At hovmod står for fall har jo poolerane vist klart og tydeleg denne sesongen. Men me er fortsatt med i fa-cupen, champions og jammen er det så langt ned til dei andre i serien at eg vert litt svimmel. :)

No har vel ikkje eg sagt at me kom til å vinna serien i år :) Blir nok ein drittsesong for oss med kun seier i CL.Uff hadde bestemt meg for aldri å skriva noke på denne tråden,er blitt litt for mykje pils i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har vel ikkje eg sagt at me kom til å vinna serien i år :) Blir nok ein drittsesong for oss med kun seier i CL.Uff hadde bestemt meg for aldri å skriva noke på denne tråden,er blitt litt for mykje pils i kveld ;)

:) Trøstepils då, Ivar, det treng ikkje me ManU-gutta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta var farlig nær å drite seg ut et par ganger :blush: Det gikk jo glatt, men er fortsatt litt iritert etter at det herlige gjennomspillet til Rooney ble annulert :rolleyes:

Begge stopperene til Inter måtte av banen med skade idag, uvisst om de stiller på OT :D

Det gjør de garantert! Ligger mye taktikk bak de skadene tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.