Gå til innhold
Fiskersiden

Manchester United supporters


Roar Larsen
 Share

Recommended Posts

Må nok være litt mer korrekt før du uttaler deg

Du er her nå:

Testforum

Øv deg på forumbruk her!! Da blir det ikke så mye rot ellers. Her kan du "herje fritt". Her postes også såkalte "Off-topics", dvs. alt som ikke er fiskerelatert og ting som normalt ikke hører hjemme i forumet.
Har du problemer med dette forumet må du nok be de å slette hele dette testforumet

Problemet er at alle poster fra testforumet havner i "nyeste innlegg" på forsiden. Det er det vi vil ha vekk. Noe mer du ikke forstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig med PeterSL der, tiltross for at det gikk an å personalisere feeden. Testforumet vil jo leve i beste velgående, men på denne måten er det lettere å plukke opp de viktigste oppdateringene som tråder kommentarer, som er skjedd. Som fort havner i skyggen under en travel PL helg.

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that" Håper ikke jeg forurenser tråden ved å putte inn denne Shankly klassikeren. For å være fair så kunne jeg ikke sagt det bedre selv, han var spot on! Det tiltross fiskersiden er sikkert for majoriteten først og fremst en fiskeressurs, så er det alltid gøy å snakke dritt og legge ut kattevideoer, men det trenger ikke stjele fokus/overskriftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært aktiv her inne siden starten, dvs. før det nye forumet ble lansert i 2004(?), og testforumet tror jeg nesten har vært et av de viktigste forumene her inne. Ja , det er en sportsfiskeside, MEN! Testforumet var her man tok alt det andre, her man kødda rundt med ting og tang, og det tror jeg har vært viktig for det sosiale her inne. Man lærte vel strengt talt hverandre bedre å kjenne her enn i de andre fora.

Det var i bunn og grunn her vi postet all dritten vi poster på Facebook i dag

Så er det egentlig noe å klage på at noen av disse tråden lever videre og dukker opp i nyeste innlegg? Som ford perfect sier, så er jeg lei av å lese debatter om oppdrett og lus og faens oldemor, ikke at det ikke er viktig (som fotball for veldig mange her inne), jeg er bare mer interessert i fangstrapporter osv.

Så da gjør jeg noe helt magisk, jeg går direkte inn på aktuelle forum som interesserer meg om jeg ikke finner noe i feeden. Det tror jeg hadde vært nyttig for enkelte her inne isteden for å irritere seg og trygle og be om at tråden ikke skal vises der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i mot testforumet i det hele tatt, men det blir for dumt når "telletråden", Liverpool-tråden og United-tråden skal gjøre at sportsfiskerelaterte tråder kommer i "skyggen". Før oppdateringen av forumet for en stund tilbake var trådene fra testforum usynlig i både siste innlegg og siste tråder.

Når "alle" vil ha oppdrettstrådene vekk fra nye innlegg burde vel ikke disse trådene være der heller?

Endret av PeterSL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg delvis enig med Peter her. Jeg er selv både fan av fotball og United, men det er jo tross alt et fiskeforum. Noe stort problem er det jo ikke, med tanke på hvor sjeldent det faktisk skjer noe i denne tråden.

Deilig å se Gerrard, Skrtel, Balotelli og resten av de ufyselige Liverpool spillerne bli sendt rett i pølsebua igår forresten.

Endret av arobo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.