Gå til innhold
Fiskersiden

Skogseidvannet nok engang: 18-20.2 2005


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Vi var vel litt overrasket over at de andre båtene ikke var mer interessert i å legge om taktikken, siden vi bare fikk stor fisk, og de bare fikk små fisk...

Hva er taktikken? jeg fikk 12 stk, alle på ca 300 gram, og er svært interessert i å legge om til digerfeitstyggrøyetaktikken dere bruker![ :) ]

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Ser forøvrig på noen av bildene at det ble gjort bruk av et videokamera - når kommer videoenesnuttene? :) )

De dukker nok opp etter litt redigering og evt funn av plass til store filer. Et par av snuttene er det nok en tid til dukker opp da de befinner seg på et gammelt kamera i Telemark, så når Håvard får kjørt dem over på VHS og sendt dem til meg og jeg igjen får konvertert dem til et digitalt format og så redigert dem, så dukker de nok opp. Thor sine er nok litt nærmere i tid, men blir nok neppe de første timene da ryktene sier at han er ute og graver etter strandmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Rettelse: Graver i butikkene etter sandmark:-)

Oz-store blinker, 20-30cm fortom, Owner Mutu Light str6 og 10-15maggot!!!!!

FEIL KIS, eg har gravd i fjøra etter sand- og børstemark.

Fant vel 20-30 stk på en halvtimes tid, men halvparten for små til å tres på krok... men vil vel kalle det en betinget suksess!

Beklager avsporinga, skal se om jeg kan få begynt å redigere litt video ikveld og imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde en test på hjemturen og brukte kameraets automatiske panorama-funksjon og tok 6 bilder etter hverandre som ble sydd sammen med kameraets software etterpå. Det fungerte utmerket. Det pleier bli mer uklart ettersom man ikke har "faste punkter" å forholde seg til nåd det er bølger inne i bildet, men det gikk ikke så verst her. http://www.lysteknikk.no/espen/skogseid.jpg De som har XP vil kunne klikke på ikonet som dukker opp ved bildet for å vise det i full størrelse. Det er langt så det blir mye sideskroll, men vil man se det i fullversjon kan man altså klikke på ikonet og se det i full utgave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.... jo det kunne nok vært kombinert i det minste, men originallyden under sluttkjøring, håving osv av monsteret til Thor måtte nok vært sensurert likevel. Det kom et par kraftgloser der som nok hadde fått rundt 18-års aldersgrense, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det ble tatt helt bort er at det var mye elendige kommetarer, knegging og banning :-)

Men skal vurdere en versjon med kommentarer etterhvert, denne versjonen var 1.versjonen.. gjort på noen timer igår kveld for å glede folket:-) Så det er mulig det kommer en "directors cut" siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.