Gå til innhold
Fiskersiden

Skogseidvannet nok engang: 18-20.2 2005


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var forresten hyggelig å møte andre av forumets brukere "in real life", som de sier.... trivelige folk som lånte bort vekt og slikt når det trengtes. Man tackar!

Mvh Oz

PS: gratulerer så masse med schwæææær fisk til alle gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vrient.

Jeg er normalt en “glad” kar og synes det meste er knall men..........

Min største røye i samme vann kun 1 uke før var kun 440 g.

Litt vrient nå å være entusiastisk og glad men tanke på min “store” røye når jeg ser va dere fikk.

[ ;) ]

Joda, grattis og knall fisk.

Bare synd den var der 1 uke for seint! [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Dette er vrient.

Jeg er normalt en “glad” kar og synes det meste er knall men..........

Min største røye i samme vann kun 1 uke før var kun 440 g.

Litt vrient nå å være entusiastisk og glad men tanke på min “store” røye når jeg ser va dere fikk.

Joda, grattis og knall fisk.

Bare synd den var der 1 uke for seint!

fisken er der hele tiden den....

Det kommer nok flere "naturbilder" når Espen kommer seg hjem igjen, vet han tok en del meget fine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av fiskekongen

Fy F for noen fisker. Blir som Eirik sier en smule irritert over fiske vi hadde uka i forveien nå.

Var det mye aktivitet i overflata da dere var der? Det var ikke så mye fisk oppe uka i forveien.

Og gratulerer så mye med fine fisker selvfølgelig!

Var litt røyedans på lørdag, men ikke mye. ble mer utover ettermiddagen, men har opplevd adskillig mer av det tidligere.

Mvh Oz

PS: naturbilder sierru?

200220051933IJLX3y3RNl7LwAqD5f.jpg?2

På vei tilbake etter en fin dag på vannet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av fiskekongen

Fy F for noen fisker. Blir som Eirik sier en smule irritert over fiske vi hadde uka i forveien nå.

Var det mye aktivitet i overflata da dere var der? Det var ikke så mye fisk oppe uka i forveien.

Og gratulerer så mye med fine fisker selvfølgelig!

Mye aktivitet i overflata vil være en overdrivelse... men kanskje en fisk i snitt i halvtimen var oppe

Ellers så bør det jo nevnes at det var rundt 7-8 mann på vannet på lørdagen som fisket rundt oss, og kun en av dem fikk en brukendes fisk, bare småfisk (den på bildet til Oz) Mens vi bare fikk storfisk! Ikke en eneste liten en, så kanskje det var dere som gjorde noe feil ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Mye aktivitet i overflata vil være en overdrivelse... men kanskje en fisk i snitt i halvtimen var oppe

Ellers så bør det jo nevnes at det var rundt 7-8 mann på vannet på lørdagen som fisket rundt oss, og kun en av dem fikk en brukendes fisk, bare småfisk (den på bildet til Oz) Mens vi bare fikk storfisk! Ikke en eneste liten en, så kanskje det var dere som gjorde noe feil ??

Er litt snodig det der, for vi lå ikke langt fra hverandre, og jeg fikk tilsammen 12 småtasser, mens han jeg satt i båt med fikk en liten og en på 4000 gr i løpet av dagen. vi hadde TorEH og KIS i båt på ene siden og Espen og Håvard på den andre siden, og de fikk kun store... rare greier.

Har dere en spesiell teknikk? skulle forundre meg, siden Håvard fikk sin største mens han lå og sov (bildene der han ligger og kaver i bunn av båten, han ramla ned...), og min kompis aldri hadde vært på Skogseid før....

Uansett, en super dag!

Mvh Oz

PS:Hvordan gikk det i dag? hva havna dere på som snittvekt på helgens fisker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyttirakkernforenstygggris[8D]

(fjortis med RP håndtak[ :D ]...bare kødder[ :) ])

den var grov Thor....misunner deg den[V]

hva er fiske reglene der??

er det lov å trolle der???[ :P ][ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolling er nok ikke lov nei. Vi hadde forresten besøk av SNO lørdag, og vi hadde selvsagt lagt kortene i hytta. Jaja, så har vi lært. Men han var hyggelig han, notete navn osv og skulle sjekke blokka til Skogseid senere.

Skal se om jeg har et par anstendige bilder av miljøet, men ærlig talt, når fisken ligger og gisper på land i 2+ etter veiing, måling og avkroking er dt begrenset hvor mye tid vi skal bruke på å vente til båten har driftet til et sted med pen bakgrunn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.