Gå til innhold
Fiskersiden

Har kjøpt ny fiskebil


Chironomus
 Share

Recommended Posts

Med tanke på salgsverdi,så er skyvedør ett stort pluss.

Kan sette inn baksete etter 10år.

Savner faktisk bilen som jeg solgte når det kommer til comfort og forbruk.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den nye bilen er knall, og er akkurat det eg hadde bruk for :unsure: . Men, ein ukjent gjerningsmann klarte å kjøre døra si inn i mi førardør når bilen stod parkert. Det resulterte i bulk og riper i lakken. Heretter skal eg ta bilete av bilane på sida av meg. Uansett, prisen for å rette opp dette med varme og ny lakk er 6-7000 på Prøven bil i Trondheim. Veit nokon om firma i nærheten her som gjer ein bra jobb til relativt ein billig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f***, den er lei.. Folk er så respektløse med andres eiendom.

Hvis det er en parkering ved butikk eller liknende pleier jag parkere så langt vekk fra ingangen som mulig. Da står man ofetst litt adskillt eftersom folk er for late at gå 50 meter ekstra. Litt sent nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville gjort noe med det på en bil i den prisklassen. Koster alt for mye å få fikset opp i forhold til verdi på bil. Fikk en liten dørbulk 14 dager etter at jeg hentet bilen min fra forhandler jeg og. Utrolig surt,men sånt skjer. Så snart du har fått det fikset kan du ta deg f... på at det skjer igjen :lol:

Bruk pengene på noe som er morro stedet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser også rundt etter et slukskrin, og det er Peugot partner, eventuelt Berlingoen som er førstevalget, caddyene ruster og er hakket mindre ser det ut for.

en partenr eller berliongo med hel bakluke (istedet for todelt bakdør) er det ultimate valget, da kan man sitte godt og tørt på bakluke kanten med tak over hodet om det regner, praktisk når man skifter osv. De er ganske langt mellom de, men de dukker opp noen innimellom på Finn.

lykke til med leitinga. gi oss en tilbakemelding på hva du ender opp med :P

Har de siste fire år brukt partner som firmabil. 1.6 hdi diesel. ikke en eneste gang har det vært noe tull,og jeg er mektig imponert av denne slukboxen.hadde vel aldri trodd jeg skulle anbefale en fransk bil,men ..tommelen opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en slike en?

Den gjør 138 km/t, du kan shake milkshake mens du kjører på nylagt asfalt og du bør ha øreplugger når du kjører over 60 km/t. En genial bil som har gitt meg mye glede på turene..

78303_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/31481/78303.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.