Gå til innhold
Fiskersiden

SØ i Østfold


 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Observerte den største blanke fisken jeg selv har sett noen gang i går. Ca. 200 meter fra land i Nesbukta på Jeløya. Var oppe i vannflata og slo flere ganger inntil måkene ble for hissige på den. Jeg antar det var sjøørret, men kan selvsagt ha vært HA eller laks også. Anslått 90-120 cm, kanskje større.

Den var beklageligvis ikke interessert i min dupp m/makrellfilet som den bare var 7-8 meter unna. Men tydelig at det er mye byttedyr i fjorden nå, så tom. ganske mange terner i går, noe jeg ikke har sett på flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei folkens, "nybegynner" fra Moss her..

Var ute med båt forrige uke og ved skumringen så jeg masse vak ikke langt fra sjøhaug så stoppet opp og kastet med sluk men fisken virket ikke interessert i det hele tatt, kastet gjennom slukboksen men ingen suksess.. er "bomber" og flue noe å satse på?

Tar gjerne imot tips til bra fiske i området, blir gjerne med på et treff også for å lære av dere med mer erfaring.. Fått helt dilla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jepsi pepsi, dro innom her en tur for å se om det var noen som hadde noe å by på. her var det jo stilt, så jeg får vel by selv ;)

http://www.imagebam....597aec146734235

http://www.imagebam....7a3fc8146734244

den ene var litt under minstemålet, men kroken satt så jævli så det gikk som det måtte ;(

den ene (pene) tatt på bevø, de to andre pluss makrell tatt ved lervik i munninga på svinesund

Endret av EirikJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen erfaringer fra hvalersiden ut mot fjorden eller? mye gyteklar fisk innaskjærs.

Hei Eirikj skal du ha stor ørret større en 500g er det beddre utaskjærs Viker på hvaler er en god plass nå samme er kuvauen har du båt så er dorge fiske langs land på akerøya meget bra nå .hei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.