Gå til innhold
Fiskersiden

Svipp tur på karleif's hemelige plass.


Richard Kolbeinsen
 Share

Recommended Posts

Så var det dags for ny tur til stavanger. Lite med fisking ,men med litt lokal guide hjelp av karleif ,fikk jeg det jeg ønsket..

Turen omsatt i kis språk : 2 timer tur, 4 stang timer ,8 krok timer. Og etter 1 time satt endelig kloskata pen liten rakker.Hyggelig drøs med rudolf om litt av hvert..

Får ikke lagt ut bilde, har en møkka mobil.Håpet er at jeg snart får meg et fiskefotoapperat.Da blir der nok litt mer bilder.... ;)

Om noen lurer ble den tatt på 1/0 krok og makrell tint for 7 gang.Det var forøvrig eneste nappet jeg hadde..

Endret av Richard Kolbeinsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suspekt overskrift. :lol:

Gratla med ny art, kjekt å få unnagjort kloskaten, ble den veid på telt?

Veid med med telt som mot vekt på masta til nærliggende seilbåt :P

Den var på land kun en liten kjapp tur ,noen bilder på mobilen og så uti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gralla med ny art!

Artig å komme bort på moloen og se en godt voksen mann stå og hoppe opp og ned med hendene over hodet på grunn av en liten fisk ;) Og enda mer imponerende at fiskeren tenkte slik på fiskens helse at han ikke tar seg tid til å hente vekten i bilen, men slipper den ut etter noen kjappe bilder med mobilen.

Og så er det jo greit å komme hjem til kona og fortelle at det faktisk finnes andre med tilnærmet samme galskapen som meg der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tøff art. :P

Gralla med ny art!

Artig å komme bort på moloen og se en godt voksen mann stå og hoppe opp og ned med hendene over hodet på grunn av en liten fisk ;) Og enda mer imponerende at fiskeren tenkte slik på fiskens helse at han ikke tar seg tid til å hente vekten i bilen, men slipper den ut etter noen kjappe bilder med mobilen.

Og så er det jo greit å komme hjem til kona og fortelle at det faktisk finnes andre med tilnærmet samme galskapen som meg der ute :P

Ha ha!

Mange som har det sånn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATLA SÅ MYE RICHARD!! Hmmm du fornekter deg ikke ;) Misunnelig? Å neida, ikke i det hele tatt :)

Håper du har lov å ta med en god VENN, til denne plassen, en gang det passer?

Enda en gang GRATTIS med ny spennende art!

PS! Du får ønske deg ett kamera av julenissen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kloskate. Hyggelig å bidra med kartlinker som gir uttelling. Du droppa jo den sikre plassen til fordel for en med litt færre skatefangster på samvittigheten, så eg trur du skal være fornøyd med å få arten ja. Men når blei fiskeplassen min? Eg bare låner den i ny og ne ;)

Måtte bare spøke litt :) .Du er jo ikke så vanskelig og spørre om råd eller plasser....

Gratulerer med fangst, Richard!

.....si fra litt tidligere neste gang, så blir det både filmbevis og gårdsand på deg. B)

Blir litt sånn når en skall inn på ikea for fruen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sånn når en skall inn på ikea for fruen..

Det er første gang jeg har hørt eller sett noe som kan forbindes positivt med det stedet :) men damene aner vel litt ugler i mosen når du melder deg frivillig til dette? ;)

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang jeg har hørt eller sett noe som kan forbindes positivt med det stedet :) men damene aner vel litt ugler i mosen når du melder deg frivillig til dette? ;)

Er ikke det som var grunn laget for turen, men en lege time.Ikea turen er for og opptjene bonus poeng i hjemmet(dagen før brullupsdagen).At en fikk fiske 2 timer er jo gullbonus.

Endret av Richard Kolbeinsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.