Gå til innhold
Fiskersiden

Nitelva/Øyeren nå?


thoger
 Share

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4play er vel det som har levert bra i år. Roy har ellers fått greit på flue. Han anser det å være en fullgod metode helt på høyde med gummi og plast når ting skal serveres saaaakte.

Så dene Roy er mannen på bildet i linken? :huh:

Har sendt deg en pm, cato. har du fått den? Har litt lyst til å få litt kunnskap av en av de store jerk-gutta! ;)

Jeg skal kjøpe meg jerk-utstyr for konfirmasjons pengene. det er i mai. Hvordan skal man fiske i nitelva da? Fortsatt sakte tempo? Noen som veit om noen bra steder å jerke i enebakkområdet, for en ung mann uten ordentlig båt (bare et par kanoer ;) )

Endret av Edvard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen syke gjedder som er tatt, og enda mer imponerende om de ikke er meitet opp! Skjønner at jeg ikke skulle ha jobbet 18 timer i døgnet de ukene ja, men super g måtte opp ;)

Og flere steder langs nitelva ligger det 4-play forpakning, så du har kanskje noe i det du sier Cato!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig ung en i såfall ;):lol::lol:

;):D:D:lol::P

Ja, det er noen syke gjedder som er tatt, og enda mer imponerende om de ikke er meitet opp! Skjønner at jeg ikke skulle ha jobbet 18 timer i døgnet de ukene ja, men super g måtte opp :(

Og flere steder langs nitelva ligger det 4-play forpakning, så du har kanskje noe i det du sier Cato!

Så på en annen tråd at du hadde debutert som jerkfisker! hvilket utstyr har du falt for, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

78656_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/31608/78656.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Legger inn en kjapp rapport.. Denne ble tatt i dag av en kompis av meg.

Vi hadde selvfølgelig glemt målebånd og vekt men tok mål av gjedda ved bruk av stanga. Kan også legge til at den var sinnsykt feit! Den viste seg og være 105cm lang..

(Frode på bildet er 196cm høy)

Noen som har noen formening om vekt..

Hans tidligere personlig best var på 3,5kg så den ble grundig knust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet fjernet da antatt vekt er på ca 10,5kg

Her er ett annet bilde som jeg egentlig ikke har lyst til å legge ut da det ikke er jeg som har fått gjedda!! Men men, alt for å finne ut en mer nøyaktig vekt...

. Det ble tatt mens jeg skulle stå for C&R

(husk jeg er 197)

Endret av Atle I
Lenke til kommentar
Del på andre sider

78699_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/31618/78699.jpg

Her er ett annet bilde som jeg egentlig ikke har lyst til å legge ut da det ikke er jeg som har fått gjedda!! Men men, alt for å finne ut en mer nøyaktig vekt...

. Det ble tatt mens jeg skulle stå for C&R

(husk jeg er 197)

sat** han var shvær! Gjedda og! 11 kg? DEt er det som er drømmen! jerkbait? wobbler?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.