Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor skal jeg ta turen i morgen?


eppa
 Share

Recommended Posts

Størstemann skal være med bestefar på hytta i morgen, og dama insisterte i dag plutselig på å være med svigers på hytta og tok med seg minsten og dro........oops plutselig helt fri fra lørdags morgen til søn ettermiddag.....kan faktisk ikke huske sist.

Vel...lurte ca 2 sek på hva denne etterlengtede fritia skulle brukes på ....fiske ja.

Problemet er bare at sjøørreten i stavanger er i det vanskelige hjørnet om dagen, så jeg er ute etter tips til ommråder hvor jeg kan forvente fangst.

Lurer litt på å prøve ett par små skogsvann i nærheten av Egersund som jeg har observert mega stor fisk i på jakt for en ti års tid siden, men mulig dette er litt for tidlig???

Noen forslag?

Dersom andre er ute i samme ærend i morgen, kunne det jo også vært kjekt med selskap..

(Jeg biter som regel ikke folk jeg ikke kjenner fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaudå...Det blir nok et lite skogsvann..

Har forstuet tommelen noe som gjør fluekasting litt vanskelig, så vurderer faktisk å kjøpe meg en lett haspelstang på veien i morgen. Noen tips om hva jeg bør ha i enden e ett lite tjern?

(Tar nok med fluestanga, og gir F i tommelen om det vaker.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.