Gå til innhold
Fiskersiden

Nils Master & Fiskersiden.no's treff Gaula


 Share

Recommended Posts

Jeg bet meg spesielt merke i at du med tindrende øyne ble så imponert over "the Crib" at du ble helt ustø .... og når du så vakkert formulerte det -"dze ei dje szjukeste sjei hajk sjet", så smeltet hjertet mitt.

Selvsagt vil jeg gjøre alt som står i min makt for å skaffe deg en slik - tror det blir en passende julegave :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk igjen for laget alle sammen! dette var et svaert hyggelig treff! Bare dumt at vi maatte krangle med de som skulle overta etter oss, ettersom de begynte aa fiske saa snart de ankom valdet, uten aa ta noen som helst hensyn til Kjell Arne eller meg!! Fikk utveksle en del kraftige ord med han som var "sjefen" i gruppa, og jeg tror nok han kommer nok til aa huske han som snakket "gebroken" for en stund fremover! :)

Men ellers et alldeles fint arransjement, ikke minst takket vaere laksen som Silver Fox spanderte paa oss og som ble forberedt i topp klasse av Mesteren Mao ! For aa ikke snakke om potetene!!!!

Laksefiske?? joda, var bort i en fisk i renna, men det var det! Vel, vel, det finnes mer enn fisk i laksefiske! :)

PS: jeg ser at jeg ogsaa glemte aa takke Trond for den beste røkte ørret jeg har smakt paa i lang, lang tid! Takk Trond!

Hunter, naa forstaar jeg hvorfor Du sov saa mye der oppe! Du sparte Deg for nye arter???

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for laget alle sammen! dette var et svaert hyggelig treff! Bare dumt at vi maatte krangle med de som skulle overta etter oss, ettersom de begynte aa fiske saa snart de anom valdet, uten aa ta noen som helst hensyn til Kjell Arne eller meg!! Fikk utveksle en del kraftige ord med han som var "sjefen" i gruppa, og jeg tror nok han kommer nok til aa huske han som snakket "gebroken" for en stund fremover! :)

Men ellers et alldeles fint arransjement, ikke minst takket vaere laksen som Silver Fox spanderte paa oss og som ble forberedt i topp klasse av Mesteren Mao ! For aa ikke snakke om potetene!!!!

Laksefiske?? joda, var bort i en fisk i renna, men det var det! Vel, vel, det finnes mer enn fisk i laksefiske! :D

I alle gutta fra oras skulle ringe og prate med eier av vallet og høre hvorfor det var dobbelt booka ?

ikke komme busende ned og begyne fiskinga det var ikke bra :) De burde i alle tilfelle pratet med dere som sto på vallet og kommet til en ordning . Treffet var knall maten var smakens. Fisket ikke fullt så bra .Men så da laks he he .1 laks på 12 mann er ikke bra i mine øyne men sån er nå en gang med fiskinga ikke altid ting klaffer . Uansett ikke blitt redd lakse fisket og kommer til og prøve igjen ( selv om jeg synes det er no herk og komme til lakse elvene gang på gang og ikke få den .Må hvere gana tror jeg :) )

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tronds nydelige røkte ørret var knall ja :) Tusen takk for den :)

og Nils master nydelig vald du har :)

og du trond jeg var en tur etter harr i går kveld, den kan du være 100% sikker på og ta

Endret av mao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få lov å takke alle som var med på treffet for et par fantastikse dager langs elven. Dette var utrolig moro selv om laksen ikke var så bitevillig. God mat, god drikke, hyggelig selskap og alt for varmt vær.

Blir det et slikt treff igjen melder jeg meg garantert på.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få lov å takke alle som var med på treffet for et par fantastikse dager langs elven. Dette var utrolig moro selv om laksen ikke var så bitevillig. God mat, god drikke, hyggelig selskap og alt for varmt vær.

Blir det et slikt treff igjen melder jeg meg garantert på.

Kan ikke si meg annet enn enig i dette, triveligere helg er det virkelig lenge siden jeg har hatt :) Fikk ikke sagt hadet til alle sammen så det gjør jeg nå.

Om været var for varmt for laksen får så være, kan ikke gjøre noe med det, men spesiellt søndagskvelden var helt nydelig. Stod der i min egen boble og bare koste meg og var kjempespent hver gang jeg følte at sluken gikk riktig i strømmen.

De haddde nok litt dårlig samvittighet noen av de som kom etter oss for sjefen dems tilbød meg fiske både påfølgende natt og dag, det var kun noen få av de som manglet litt høffelighet. Tror jeg lærte litt (fikk en påminnelse om) hvordan man burde oppfør seg selv, måtte gud forby at jeg skulle trampe noen på føttene på en slik måte. Som tidligere sagt noen få ødela for flertallet, men de var vel fiskekåte som bare f... de og.

Avsluttningsbildet som vil sitte i mitt hode er karen som kom ned i finsko, ren og nystrøket skjorte(så slik ut) samt en "pen" bukse og startet fisket sitt. Da faren for å krysse snører ble for stor fant jeg ut at jeg skulle avslutte og var nok noe kort i mine svar til gjengen som satt og ventet på og få startet fisket sitt. Angrer litt på det.

Forøvrig gjorde jeg min oppsumering av treffet i en annen tråd, usikker på om jeg skulle legge den der eller her.

Ikke noe snikk snakk, vi vil ha fisk takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.