Gå til innhold
Fiskersiden

Lierelva 2009


Holmen
 Share

Recommended Posts

Har vært stille her litt nå. Kan nevnes at det er blitt tatt laks på 12,5kg under stamfiske i helga. Ellers er stamfisket etter SØ'n ferdig og mangler litt på laksen så det fiskes fortsatt, men uvisst hvor lenge. Nærmer seg også snart noen offisielle fangsttall for sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært stille her litt nå. Kan nevnes at det er blitt tatt laks på 12,5kg under stamfiske i helga. Ellers er stamfisket etter SØ'n ferdig og mangler litt på laksen så det fiskes fortsatt, men uvisst hvor lenge. Nærmer seg også snart noen offisielle fangsttall for sesongen.

Morro å høre om så stor laks i elva! Ble vel tatt endel mellom 5 - og 10 kg i år :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Holmen

Jeg snakket med han ja jeg husker jo ikke hva han hetter men han der fanger så veldig mye fisk i lireelver. jeg snakket med han om og fiske etter stam på våren i sone 1-2-3 om våren og han sa han ville ta det opp på en bestyrelses møte og han fikk mitt tlf nr men har aldrig hørt noe. Er det ikke mulig og få til en ordning som der er i drammens elver eller noe der tilnermer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, 3,5-7kg er mer riktig at vi hadde en del, særlig i vektklassen 3,5-5 var det bra med. Ellers ser det ann til at det som siste 3 år samlet med laks og SØ ender på 1700-1800kg samlet fangst.

Ja , det stemmer vel bedre ja, fin fisk er det uansett !

1700 - 1800 kg er ikke ikke så gæernt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Da var det nesten så det bikkja 10kgs grensa på en huørret forrige søndag. Var så nære, så nære, men vekta stoppa på 9.7kg og viktige gener å få "avla" på. Ellers ender vi på ca 31L lakserogn og ca 9L ørretrogn som blir lagt inn nå i høst. Med andre ord har vi fylt alt vi har av kar og vel så det... Fortsetter det sånn her må vi bygge ut i klekkeriet gitt. Håper å få tak i bilder av både laks og ørret til neste helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.