Gå til innhold
Fiskersiden

Raphaugs Kystmeitetråd


Gjest raphaug
 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Ble helt i ekstase av dette brokkolihodet! Synd at den ikke var specimen, manglet 2.4g.. Skal fôre i trolla i en tid framover og prøve å ta den igjen, forhåpentligvis på norgesrek. vekt! :)

hahahaha...akkurat når ein trudde galskapens tre ikkje kunne få ein ny grein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Ser ut til at den han vietnameseren fikk i den krabbeteinen også var en hornkvabbe, samt tangsprell som lå ved siden av. For min del er det da like greit å krysse av paddetorsk, hornkvabbe og tangsprell der neste gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

88373_s.jpg

Korleis får dykk fisk til å ligge så stille og posere?! Bedøvelse? ;)

Mi hornkvabbe (og anna fisk for den del) sprella så febrilsk under veging og måling at eg ikkje tok sjansen på å posere i det heile. Resultatet vart nokre utruleg dårlige bilder i eit alt for lite "fotoakvarium". :)

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sier meg ganske enig i at det kan bekreftes som en kolmule. :) Christer: Vi får se, skal prøve igjen til uka, da har den nok gått opp noen gram i vekt! ;) Er vel ikke umulig å få vanlig ålekvabbe der heller?

Fins ikke tvil om at der kolmule ;) En skulle jo tro at det fantes ålekvabbe der også, men merkelig nok har ingen av de dukket opp (ennå). Alt jeg har fått av kvabber der har vært tre stk med brokkolihue ;) Prøv deg også rett på utstida av kaia på sandflekkene etter fløyfisken, jeg og simon har iallefall fått én hver der. Er nok ikke helt tida for den heller nå, men skader jo ikke å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raphaug

Korleis får dykk fisk til å ligge så stille og posere?! Bedøvelse? ;)

Mi hornkvabbe (og anna fisk for den del) sprella så febrilsk under veging og måling at eg ikkje tok sjansen på å posere i det heile. Resultatet vart nokre utruleg dårlige bilder i eit alt for lite "fotoakvarium". :)

Flere forsøk og kanskje 10 bilder! ;)

Christer: Hvor mener du? hvis du står på kaia, med ryggen vendt mot parkeringsplassen, mener du da rundt kl 6, altså på fremsiden, eller kl 3-4 mot sentrum? Har bare vært sypike-bonanza der tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.