Gå til innhold
Fiskersiden

Kveite i Sentrum


persa
 Share

Recommended Posts

Har fulgt tråden fra starten av og er imponert over idighet og tid som er brukt. Respekt for det.

Likevel slår det meg at C & R debatten int meg så lite ift kveite at det er trist at det skal ødelegge for tråden. Håper at slike innlegg som kom i denne tråden ikke blir besvart og dermed dør ut av seg selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at du legger ned tråden , men jeg forstår deg i grunnen. Alt jeg egentlig har lært om kveitefiske har vært fra forumet her , bla denne tråden. Men jeg skal følge bloggen din tett :blush:

Dro ut en tur i dag sammen med elstegutten på 13 , han har hatt kveite på tidligere i sommer men mistet den. Var egentlig litt mye vind og bølger så vi kom ikke ut der vi hadde planlagt , så vi prøvde en ny plass litt i le mellom holmer og skjær. 12m dypt svakt skrånende utover og sandbunn. Etter bare 10-12min fiske ropes det fremme i baugen på båten.....gutten hadde fast fisk :lolu: . Etter en uforglemmelig fight for gutten kunne vi berge en flott kveite på 23kg , guttens første men helt sikkert ikke den siste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at du legger ned tråden , men jeg forstår deg i grunnen. Alt jeg egentlig har lært om kveitefiske har vært fra forumet her , bla denne tråden. Men jeg skal følge bloggen din tett :thumbsup:

Dro ut en tur i dag sammen med elstegutten på 13 , han har hatt kveite på tidligere i sommer men mistet den. Var egentlig litt mye vind og bølger så vi kom ikke ut der vi hadde planlagt , så vi prøvde en ny plass litt i le mellom holmer og skjær. 12m dypt svakt skrånende utover og sandbunn. Etter bare 10-12min fiske ropes det fremme i baugen på båten.....gutten hadde fast fisk :rolleyes: . Etter en uforglemmelig fight for gutten kunne vi berge en flott kveite på 23kg , guttens første men helt sikkert ikke den siste :thumbsup:

Gratulerer til både deg og din sønn!

23 kilo er en sterk debut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig at denne tråden forsvinner. Den har vært en inspirasjonskilde for meg og garantert mange andre. Men respekterer avgjørelsen og vurderer også å slette min tråd i solidaritet.

Det positive er at Persa har opprettet en blog som er ikke mindre enn et praktverk og en enorm ressurs på nettet for alle som er interessert i kveitas biologi og adferd og ikke minst fisketeknikker- og utstyr. Holder på å finlese bloggen og må si jeg humret godt når jeg leste om C&R. The Empire strikes back... :rolleyes:

http://persasfiskeblogg.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig at denne tråden forsvinner. Den har vært en inspirasjonskilde for meg og garantert mange andre. Men respekterer avgjørelsen og vurderer også å slette min tråd i solidaritet.

Det positive er at Persa har opprettet en blog som er ikke mindre enn et praktverk og en enorm ressurs på nettet for alle som er interessert i kveitas biologi og adferd og ikke minst fisketeknikker- og utstyr. Holder på å finlese bloggen og må si jeg humret godt når jeg leste om C&R. The Empire strikes back... :rolleyes:

http://persasfiskeblogg.blogspot.com/

Det var et stort tap å miste persas tråd, ikke ta livet av oss ved å fjerne din tråd også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Frank ikke går til et slikt drastisk skritt. Jeg og Frank har lenge dikskutert våre innlegg, formen, mengden og type rapporter. Vi er begge inneforstått med at det er flere hensyn å ta. Jeg har ellers intet utestående med Fiskersiden og tok bare valget om å legge ned tråden da jeg følte at det var på tide. Jeg brenner for å fiske og nettlivet, blogger, siter og forum er en viktig del av dette. Jeg kunne imidlertidig ikke selv bruke tid og krefter på å forsvare meg i en fangsttråd ifht C&R, litt snarsint kan jeg vel også være... Bloggformen jeg heller velger for fangsrapportering passer meg fint, den er mer personlig og fri ,man trenger ikke streve med motstridene hensyn. Det er faktisk også lettere å blogge enn å poste her... Jeg har alltid vært for erfaringsdeling, råd og tips og fiskersiden er unik her i Norge så jeg fortsetter som happy bruker her. I den grad det har vært drama om nedlegging av tråden er det nå over og jeg håper jeg ikke blir hudflettet i poster fremover... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.