Gå til innhold
Fiskersiden

Abu Ambassadeur Mørrum SX3601C Forell


Professor Bacon
 Share

Recommended Posts

Hvis du synes det er gøy å eie noe ikke alle har sett er det jo en morsom snelle å ha. Imidlertid vil den aldri oppnå noen stor pris for det om den er spesiell her i Skandinavia - til det er det produsert for mange av den på verdensbasis. Internett gjør jo at verden blir ett marked og derfor er det stor sannsynlighet for at du kan få tak i tilsvarende snelle på et internasjonalt auksjonssted - Ebay f.eks.

Prismessig vil jeg ikke antyde hva som kan være forsvarlig å gi for denne, det kommer jo litt an på hvor mye du føler for snella og er villig til å gå. Men som tidligere nevnt så jeg i går kveld en 3600 mørrum som skulle selges fra Sverige for 1000,- ... så får du avgjøre selv..[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interressant link du ga meg der Henning; fant samme snella til ~850.- (konvertert fra Us dollar). Selv med evt. Norsk Moms oppå denne prisen vil det bli billigere.Har du handlet via Ebay før, og må man evt betale Norsk Moms på alt som handles der eller kan man unngå det siden man handler via privatpersoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.