Gå til innhold
Fiskersiden

Synkesnører


jamolund
 Share

Recommended Posts

Vet Rio hadde et dredger-snøre på 1150 grain, men tror ikke de har dem lenger. Er ute etter et synkesnøre som kan komme seg ned på 10m raskest mulig, et snøre med sink rate på 20 cm/sek bruker 50 sek. Med sterk strøm tar det nok litt lenger tid, og det kan fort bli kjedelig.

Skal brukes til sei-fiske fra båt og selv om VOGG stanga er heftig må det nok investeres litt på denne siden også. Ser etter korte stenger i #10-#14...

/JanA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En telefon til de fleste av de spesialiserte forretningene vil løse saken da de helt sikkert vil skaffe deg ønsket snøre om et ikke er i normalsortimentet. Kjørte TFO TICR #12 på Tobago i sommer og den stangen var det overhodet ikke noe å klage på for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar, ser ut som om jeg må ta meg en liten ringerunde. Hvis ikke blir det nok handling fra US, men tror jeg skal holde meg unna 1400 grains på enhånds :)

Når det gjelder stenger har jeg sett på Vision 3Zone SW, Vision Extreme SW og TFO TICR. Vil helst prøve før jeg kjøper, men innser vel at det kan bli vanskelig

/JanA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.