Gå til innhold
Fiskersiden

Eksklusivt tilbud til dere medlemmer


 Share

Recommended Posts

På vei fra andre siden av jordkloden er disse håndlagde smykkene på vei i meget begrenset første opplag. Disse er laget på ekte maorivis skåret ut av ekte ben. Disse er 100% genuin vare, laget og produsert i vår logos hjemland, New Zealand. Og for de som ikke vet det er også fiskersiden's logo designet ut i fra en krok som en maori venn og fiskekompis i New Zealand laget.

Vi har 4 av 10stk igjen. Prisen er 399,- + porto (avhengig om den sendes i brev eller med sporingsnummer, opp til bestiller)

Første mann til mølla

Litt om Hei-Matu, designet som fiskekroken er i

These fish hooks represent strength, prosperity,abundance, fertility and a great respect for the sea. It also is said to provide good luck and safety when traveling over water so is often worn by travelers. Hei-Matau are also symbols of power and authority which are held in great reverence by the Maori people. They were used as a practical tool for fishing and were often decorated as a sign of respect for the creatures of the sea. There are many styles of Hei-Matau from the true hook designs to the more ornamental styles which became treasured heirlooms for generations following.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker et slik hvis det er igjen :)

Ok, de er leveringsklare nå og må si at kvaliteten overgikk forventingene. De ble sinnsykt bra.

Jeg skulle vurdert å stille opp, dog ikke med panna som lerret!

Dritkult smykke!

Kom dog et par måneder for sent, har fått fikset meg så godt som tilsvarende... :D

Fy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Måtte det ikke bli laget flere :)

Drit kult og en spesiell vare så lenge det ikke blir produsert mange slike, da mister de sin særegenhet spør du meg.

Noe annet spesielt med røtter i fiskesiden med ett opplag på feks 10 stk hadde vært bedre spør du meg.

Da vil vi alle kunne fått noe særeget.

Drit lekkert spør du meg, TAKK :o

Endret av Formann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.