Gå til innhold
Fiskersiden

Manta


Recommended Posts

Har skaffa meg to baits til nå (foretrekker baits framfor "bete"). Big Bandit og manta. Begge veier rundt 100g. Jeg synes manta har MYE mer sexy gange enn BB! Noen andre som har Manta som favoritt-bait?

Kan absolutt anbefale manta! (uten at jeg har fått fisk på den enda :) ) Får jo frysninger nedover ryggen av å se gangen, og ikke minst av den fantastiske finishen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manta har en skikkelig fin gange ja, også er det enkelt å få den til å gli superlangt, men synes den kroker alt for dårlig synes jeg hvertfall.

En av mantamodellene ha jo bare en treble. Min har to, så jeg tror den kroker som en hvilken som helst annen jerkbait.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også den med to kroker,jeg har hvertfall mistet mye mer gjedde med mantan enn noe annet i boksen,men bruker den ofte for det,for det er uten tvil ett bra bete..

Ok, intressant! Prøv å sette på et par ekstra splittringer, da skulle jeg tro at krokingen blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doble splitringer eller større kroker. Mantan er ganske biffig på det bredeste og krokene er for små. Samt at den er ku* å kaste med.

Michael

Jeg syns mantaen er diggere å kaste med en buster... men har bare erfaring med de to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.