Gå til innhold
Fiskersiden

Er dette settet ok


herman
 Share

Recommended Posts

Hei Herman

Synes det ser ganske greit ut, men det spørs jo hva du skal bruke det til?? Og hva slags klasse det er i forhold til om du skal bruke det til sjø eller innlands fiske?? Men prisen er det jo ingenting å si noe på[ :D ] Kanskje noen andre som også har noe å si til dette??

Mulig noen andre som kjenner til merket godt nok til å utdype merket litt bedre i forhold til prisen??!![8D]

Hvis det høver seg til det du skal bruke det til, så synes jeg det ikke er noe å vente på[8D] Og i mine øyne er det ikke noe sånt som heter å ha for mange stenger[ :D ] Har selv to sett, men skulle gjerne hatt fler hadde penga strekkt seg til[8D][ :) ][ :D ]

Lykke til..

Med Vennlig Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.

9 fots, klasse 6/7 ja. Har selv 9 fots klasse 5 som jeg bruker til innlandsfiske etter ørret og røye og det funker bra. Det betyr jo at den du ser på er litt stivere enn den jeg har. Har også brukt den til å fiske etter små sei( forresten utrolig artig[ :D ] ) Så har jeg også en 9 fots klasse 8, Fenwick Techna som jeg bruker til hav/laks. Etter mine erfaringer så kan du vel i utgangspunktet bruke den til både innlandsfiske og LETT havfiske. Men hadde vel ikke satset på å få en 8 kg Sei på den...!!?? Eller en litt voksen laks for den saks skyld.. tror det kunne blitt en ganske hard fight[ :) ] Du får nå se om du får noen andre svar inn her, vet jo ikke som sagt om det er andre som har erfaringer med akkurat dette merket?? Vil ikke ha skylda for å si at du må bare kjøpe den, men så viser det seg at den ikke er noe tess!!! [V]

Men skal jeg være ærlig mot deg, og jeg hadde hatt penga, så hadde jeg nok kjøpt den[8D][8D] Som du selv sier, så er det jo en reserve stang ikke sant? Og 500 kr. er ikke akkurat noen stiv pris for ett helt sett heller....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe jeg hadde satset på! men det er sikkert en ok stang til nybegynnere! vist du derimot er en viderekommen fluefisker, hadde jeg heller kjøpt meg en Vision Intro stang med snelle, backing, skytesnøre, fortom m.m for 1500kr! det er en helt ok reservestang[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av herman

Hei

Lurte på om dette settet var ok som en resverve stang. synes jo dette var billig da.[ :D ]

http://www.skittfiske.no/handler.asp?actio...t&id=10958&cid=

Herman

Sett i forhold til prisen er dette et kjempekjøp. Dette er et greit nybeggynnersett og som reserve for de som ikke vil bruke mye penger på det.

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.