Gå til innhold
Fiskersiden

SØ-festival


Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av 270667

Kan dere fortelle meg hvorfor det ikke er noen fra Bodø her på Fiskersiden?? Det er jo helt latterlig!!! Det burde være noen som kunne svare på et så enkelt spørsmål. Helt lavmål! Blir rett og slett dritskuffa[ :) !][} :) ]

Jeg er fra Stavanger og beklager dette på det sterkeste. Hadde jeg visst att du ble dritskuffa, hadde jeg selvfølgelig gjort noe med dette før det var forsent. Er enig i att dette er helt latterilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Det er faktisk folk fra Bodø og omegn på fiskersiden! MEN man kan vel ikke forvente at de skal være inne til enhver tid for å svare på spørsmål fra andre nordlendniger :-)

Ja det er for så vidt sant, men akk så synd. Likevel har det vært ønskelig med en happening- guide på Fiskesiden som gjorde det enkelt å se hvor ting skjedde og når. Enig i det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av 270667

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Det er faktisk folk fra Bodø og omegn på fiskersiden! MEN man kan vel ikke forvente at de skal være inne til enhver tid for å svare på spørsmål fra andre nordlendniger :-)

Ja det er for så vidt sant, men akk så synd. Likevel har det vært ønskelig med en happening- guide på Fiskesiden som gjorde det enkelt å se hvor ting skjedde og når. Enig i det da?

Det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.