Gå til innhold
Fiskersiden

Klar skyteklump


Rolf.B
 Share

Recommended Posts

Har hørt skryt om Vision Ace sine transparente, kommer også med vekt påklistra pakken, greit å vite hva den veier før en kjøper.

Selv har jeg en Loop Adapted Clear intermediate, egentlig slow sink som jeg går mye med, også disse står det vekt på. På mine åtrere funker den fint i #8 til 9 eller #9 til 10, den som har vekt på 19.5 g, fikk anbefalt denne av Mikale Ramneseter i Loop Sverige til yellowline #8, men de funker og greit på ei saltvannstang jeg bruker endel som er femten ganger raskere og stivere[ ;) )] Men må si at jeg synes den er dårligere på uhkast, grei på overhånds, men ikke så bra på uh. Litt ubalansert og vingler litt.

Streamline er ett selvsagt valg i synk synes jeg.

Ellers kan jeg si at etter å ha prøvde PT Hoove/intermediate, så skal dette på minst 4 av mine stenger, fisker med med intermediate og den klumpen er det beste jeg har prøvd både til uh og overhånds. Skal ha dette på enhåndsene og tohåndsen!! Ikke helt blank, men lyseblå transparent. Fantastisk flott!

Ellers var SA stillwater snøret jeg hadde veldig bra, men har gått over til kun klump i sjøen på alt som synker (også i elva) kun flyt det enda går i hele wf.

Lykke til

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.