Gå til innhold
Fiskersiden

skal ha meg ny mobil


Rune
 Share

Recommended Posts

Har hatt denne selv et halvt års tid, og synes den er helt grei. Ting som trekker ned er at GPS-funksjonen er av typen nødløsning og at jeg hadde mye driftsproblemer med den rett etter at jeg kjøpte den. Men etter å ha lastet ned en oppgradering fra SE forsvant problemene. (Den slo seg av, låste seg etc) I praksis virker det som den har veldig godt av at man gjentar denne prosessen hver 3. måned eller så.

På den annen side har jeg enda til gode å prøve en mobil med litt fler funskjoner enn bare muligheten til å prate i, som ikke har hatt ymse driftsproblemer. Jeg er i det hele tatt lite imponert over mobilprodusentene generelt. Nå får telefonene mine endel juling, men so far so good er moralen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jobber i mobilbransjen og ser at vi får inn en del c702 med feil. Litt synd for den er veldig fin (når den fungerer).

Virker som flere produsenter har gått bort i fra det vi kaller "håndtverkertelefoner" , Nokia f,eks hadde sin 5500 Sport som siste og den er over 2 år gammel nå

Samsung derimot satser litt på dette og B2700 har fått gode kritikker:

http://www.amobil.no/artikler/samsung_b2700/67716/konklusjon

Denne er enkel og solid .. men litt gammelmodig hvis man kan kalle den det. Ikke så fancy som en c702 men det viktigste er at den funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt denne i ett år nå og er helt ok fornøyd.

Måtte sendes på service/byttes to ganger den første måneden, men etter disse barnesykdommene har den virket som den skal. Dog er kamerat veldig mye dårligere enn andre telefoner i samme klasse.

En kompis av meg med samme telefon vasket sin på 60 grader, den ble ren, pen og virket like bra etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt skeptisk her nå så jeg tror faktisk jeg dropper den. At telefonen skal tåle så veldig mye er ikke et must.

Det viktigste er:

god batteri tid

og et greit kamera.

trenger ikke gps..

noen som har noen forslag? tenkte ikke bruke noe mer enn 2000. Hvordan er LG telefonene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn passe fornøyd med min 702 har hatt den i ca1 år nu og den fungerer fint den. Etter et par måneder var jeg missfornøyd med telefonen men den fikk en oppgradering og etter det har den fungert fint ikke noe tull på lenge nu! Helt ok kamera er det også på den. Men ikke kjøp den fordi den har gps det er det dårligeste med hele telefonen... Hvis du skal ha panzer telefon så er det nok sonim du skal ha http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=101821 Hvis den kommer med bra kamera er nok en slik som blir min neste telefon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.