Gå til innhold
Fiskersiden

slukboks til jerkbaits


Recommended Posts

Hahahahahhahah :D !!!

har du prøvd den?

Jeg har noen av disse selv. Funker helt greit kan jeg si.

Får plass til det meste du bruker under jerkfiske av div jerkbaits, fortommer osv.

Men forhold til pris så er det jo kanskje noe lurere å ta seg en kikk innom Gero på Lilletstrøm eller Villm.butikken på Jessheim. Her selger de, hvis jeg ikke tar helt feil, bokser fra kinetick som er nesten helt tilsvarende de fra Plano men hakket billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Første svar er genial! :D

Men hvis noen kan løse nettopp dette: DSC00184.jpg Så skal dem få en e-cookie! Jeg må bestandig sloss får å få lukka igjen skrinet mitt og nå med en færsk batch med nye baits må jeg ty til en sigmaskin påsa får å få med meg alt sammen. Og det ser jo som kjent grusomt profft ut med en bærepåsa som sluksrin pluss at det blir jo veldig fint å holde styr på 17 treblekroker i en plastpåsa...

Men det er jo en del kriterier:

Stålkontainer har riktignok mulighet for låsing, men ellers vil jeg si den har et par mangler:

Den har ikke håndtak.

Den HAR god sikkring selv om den ikke er låst med lås.

Den er ikke godt nok ventilert for regnvåte baits som ruster etterpå.

Den er ørlittegranne for tung. (ca 1400kg eller noe)

Og en smule upraktisk i båten... båten = 14 fot på en god dag og kontainer på 20... you do the math..

Den kan ikke tas med på motorsykkel.

Den HAR plass til stengene.

Jeg har sett en løsing som muligens er siste utvei og det er rett og slett en litt stor bag som fylles med plano(?) bokser og så må man sjonglere rundt med boksene får å finne det gjedda vil ha. Problemet er jo egentlig alle småtinga som en også vil ha med. Men jeg har litt motfårestillinger til tøy og treblekroker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plano 3730 er bra. Savagear har noen like, som ikke koster like mye. Jeg har og en svær hengekasse fra Plano, men jeg hater å dra den med meg, man trenger heller ikke 40+ baits med seg ut i båten. Den har og en tendens til å ødelegge bulldawgs denne kassa, i så tilfelle er en vanlig oppbevarings kasse med alle bullene slengt oppi bedre.

Mange kompiser bruker store verktøylådar, vet ikke hvor de er kjøpt, men det er slike som ser ut som små kofferter med gjennomsiktig lokk.

Men husk all plast er ikke bulldawgbestandig.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blogz: "Men jeg har litt motfårestillinger til tøy og treblekroker."

hvis det var savage gear-veska jeg nevnte du sikta til, så er de rørene som baitsa henger i av plast. plastrørene står loddrett oppi ei veske med bærereimer.

Har selv sett denne, men der har jeg jo ikke noe plass til spinnere og små wobblere og litt sånn små krimskrams for agnfiske og fiskeutstyr for fisketurer som gjedda biter SKIKKELIG dårlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Plano 3730 er bra. Savagear har noen like, som ikke koster like mye. Jeg har og en svær hengekasse fra Plano, men jeg hater å dra den med meg, man trenger heller ikke 40+ baits med seg ut i båten. Den har og en tendens til å ødelegge bulldawgs denne kassa, i så tilfelle er en vanlig oppbevarings kasse med alle bullene slengt oppi bedre.

Mange kompiser bruker store verktøylådar, vet ikke hvor de er kjøpt, men det er slike som ser ut som små kofferter med gjennomsiktig lokk.

Men husk all plast er ikke bulldawgbestandig.

Michael

hva betyr bulldawgbestandig????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.