Gå til innhold
Fiskersiden

Til dere der manger et par billige napvarsler


nordkarpe
 Share

Recommended Posts

  • 4 months later...

Har dere en oppføling på desse napvarsler har dere testet de utt?

Netthandelen styrer jeg langt unna. De skal ha 100 kroner for å sende varen til deg, pluss kr 75 i ekspedisjonsgebyr...

Rene landeveisrøveriet spør du meg...fant det ut etter at jeg lot meg friste og "vant" en av "auksjonene" deres. En dings til 69 kroner ble til en faktura på 244 kroner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netthandelen styrer jeg langt unna. De skal ha 100 kroner for å sende varen til deg, pluss kr 75 i ekspedisjonsgebyr...

Rene landeveisrøveriet spør du meg...fant det ut etter at jeg lot meg friste og "vant" en av "auksjonene" deres. En dings til 69 kroner ble til en faktura på 244 kroner...

Det lønner seg å lese vilkår og salgsbetingelser på forhånd. Det er jo ditt eget problem om du ikke gidder å lese slikt...

Selv er jeg kjempefornøyd med netthandelen - jeg fikk en fishhunter 250 for under 500 spenn inkl frakt og omkostninger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg å lese vilkår og salgsbetingelser på forhånd. Det er jo ditt eget problem om du ikke gidder å lese slikt...

Selv er jeg kjempefornøyd med netthandelen - jeg fikk en fishhunter 250 for under 500 spenn inkl frakt og omkostninger :P

Det må vel være lov å reagere på 175 kroner i "avgifter" . Det hører rett og slett ikke hjemme noen steder.

Jeg for min del brukte angreretten og kansellerte bestillingen. Jeg sendte nettop en tilsvarende pakke i posten til Thailand...kostet meg 38 kroner med posten...

Baardsen.no tok 100 kroner for å sende den nye fiskestangen til meg. Pakken veide ca 10 ganger mer, og var vel 100 ganger så omfangsrik...

Dermed er netthandelen.no sine avgifter å betrakte som rent ran

Endret av Gimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være lov å reagere på 175 kroner i "avgifter" . Det hører rett og slett ikke hjemme noen steder.

Jeg for min del brukte angreretten og kansellerte bestillingen. Jeg sendte nettop en tilsvarende pakke i posten til Thailand...kostet meg 38 kroner med posten...

Baardsen.no tok 100 kroner for å sende den nye fiskestangen til meg. Pakken veide ca 10 ganger mer, og var vel 100 ganger så omfangsrik...

Dermed er netthandelen.no sine avgifter å betrakte som rent ran

det er heldigvis slik at en bedrift bestemmer disse gebyrne selv. om folk synes dette er greit og har lest salgbetingelsene så la de holde på... du liker dem åpenlyst ikke. vi har skjønt det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Har dere en oppføling på desse napvarsler har dere testet de utt?

Ja, de funker helt greit de. Men de har et voldsomt volum, så man kan få hørselsskader når man skal justere volum, tone osv. :) Så jeg tok tape over høytalerene, men fremdeles er volumet nesten for høyt.

Men det endte opp med at jeg kjøpte et par gode gamle varslere brukt, siden jeg syns "hjulet" på billigvarslerne virker til å være litt for ufølsomt ved napp/run.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gimbo

Netthandelen styrer jeg langt unna. De skal ha 100 kroner for å sende varen til deg, pluss kr 75 i ekspedisjonsgebyr...

Rene landeveisrøveriet spør du meg...fant det ut etter at jeg lot meg friste og "vant" en av "auksjonene" deres. En dings til 69 kroner ble til en faktura på 244 kroner...

_______________________________

Jeg er kjempe fornøjd med Netthandelen og kjenner fler som er det. Jeg hanlder jo da og mye av gangen når jeg først er der, ting jeg har sett meg utt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gimbo

Netthandelen styrer jeg langt unna. De skal ha 100 kroner for å sende varen til deg, pluss kr 75 i ekspedisjonsgebyr...

Rene landeveisrøveriet spør du meg...fant det ut etter at jeg lot meg friste og "vant" en av "auksjonene" deres. En dings til 69 kroner ble til en faktura på 244 kroner...

_______________________________

Jeg er kjempe fornøjd med Netthandelen og kjenner fler som er det. Jeg hanlder jo da og mye av gangen når jeg først er der, ting jeg har sett meg utt:)

Jeg glemte jo å få med at dersom du bruker angreretten, og avbestiller en vare, avlyser de medlemskapet ditt og skal ha kr 125 i gebyr for at du skal få lov å handle der igjen...det skrev de ivertfall i e-posten jeg fikk da jeg avbestilte en vare. da har de ivertfall tapt meg som kunde, samt at jeg gjerne opplyser venner å kjente om praksisen deres, så kan en selv gjøre seg opp en mening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at den eneste måten du kan tjene på og handle på netthandelen er ved kjøp med store summer.

Eller gjøre gode kjøp :D En Fishunter 250 gummibåt til totalt 450 spenn er i min bok et temmelig godt kjøp, samtidig som det er snakk om en rimelig lav sum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har kjøpt et par av disse varslerne, betalte vel bare 30kr stk, så et helt greit kjøp. Men det virker som om de ikke er veldig glad i kulde. Etter en stund på isen i 10 minus, virket de ikke. Og som andre har sagt blir man nesten hørselskadet når de uler, sinnsykt volum på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.