Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt utstyr (Yes)


hanzi
 Share

Recommended Posts

Nå ha jeg endelig etter fire uker fått gullet mitt en Okuma Titus Gold TG30II Two speed med Shimano Beastmaster Boat3050 stang. Herlig folkens! Regner med at vi kan få ta første fisk på stanga i kveld da meg og Magne Sk har planer om og reise ut i havet i 9 tida i kveld for og prøve lykken.[ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av hanzi

Nå ha jeg endelig etter fire uker fått gullet mitt en Okuma Titus Gold TG30II Two speed med Shimano Beastmaster Boat3050 stang. Herlig folkens! Regner med at vi kan få ta første fisk på stanga i kveld da meg og Magne Sk har planer om og reise ut i havet i 9 tida i kveld for og prøve lykken.[ :P ]

Javel du kjenner at forventningene kiler litt i skrotten.

Har planer om å dregge opp på rennekanten og fiske begge de to blå timene + tiden mellom, det er flo kl 01.00 og nå er det vindstille, det er noe sjøgang ute i havet men ikke verre enn at det tåler vi.

Hvis strømforholdene tillater det er det med i planen å henge ut en bonusstang i overflaten -10m. For så å fiske på bunn med 2 andre stenger.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av hanzi

Nå ha jeg endelig etter fire uker fått gullet mitt en Okuma Titus Gold TG30II Two speed med Shimano Beastmaster Boat3050 stang. Herlig folkens! Regner med at vi kan få ta første fisk på stanga i kveld da meg og Magne Sk har planer om og reise ut i havet i 9 tida i kveld for og prøve lykken.[ :P ]

Lykke til med storfisken. Men vær litt forsiktig med den stanga om du får på den virkelig store fisken, den er litt svak i skjøten.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel gå bra og ta opp stor fisk visst man tar de roligt! Men jeg er ingen optimist! Alikavel ikkje godt og si va framtiden bringer med seg.[8D]

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Nuvel..... nå er det jo forskjell på 350 pund med Håbrann og... ja det aller meste igrunn. Og skulle det hive på seg no stort så får du ta det rolig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff du må ikkje skremme meg sånn! har ikkje akkurat rå til ny stang nå![:0]

sitat:Opprinnelig postet av fiskekongen

Da vi skulle på 10 graderen, så knakk en av beastmaster stengene til det Tyske Filmteamet, så de er nok litt svake i skøtene. Dette var da traveler utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.