Gå til innhold
Fiskersiden

Forum oppgradering og informasjon rundt dette


 Share

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kommer det snart ett dugelig forum igjen,eller blir det denne kjedelige utrivelige varianten en god stund til?

Savner forumet som var før forrige forum... Der var det langt enklere og ikke så rotete "layout"

Bare litt konstruktiv kritikk fra den evige sytepaven. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, steinøksa fungerer fortsatt den selv om det har kommet skarpere redskap på banen....

Konstruktiv kritikk er om du sier hva som er kjedelig og hva vi burde pynte opp. Det er ikke så lett for oss å gjette hva et par tusen brukere synes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har nå åpnet forumet for bruk, men i tiden som kommer vil det blir mye endringer. Dette er bare "base" versjonen dere ser og ikke den komplette og fult integrerte versjonen. Fint om dere kommer med ev feil i denne tråden. Ta gjerne med en screenshot samt beskriv problemet så godt som mulig.

Takk for tålmodigheten!

Hilsen Remy (på laksefiske :) )

Jeg kan ikke sjå at medlemmer kan legge til meg som ven, eller sende personleg melding til meg?

Min avatar er vekke og alle inn-og-utboks-meldinger er borte? Lurer på hva som er galt med min maskin eller hva feilen er?

Kjører med Firefox og siste versjonen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke sjå at medlemmer kan legge til meg som ven, eller sende personleg melding til meg?

Min avatar er vekke og alle inn-og-utboks-meldinger er borte? Lurer på hva som er galt med min maskin eller hva feilen er?

Kjører med Firefox og siste versjonen. ;)

Har ikke fåt svar enn på mine spørsmål og difor spør jeg igjen (selvfølgelig har jeg ikke slettet noenting) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt øverst til høyre, ved siden av der det står Logget inn som Flyfishing for Slamon er det en liten trekant - trykker du på den får du en liten liste med val - blant annet tilgang til profilen din og meldingene... De som går på profilen din ved f.eks å klikke på navnet ditt på innlegget ditt her vil komme til profilsiden din og under bildet av deg kan de legge deg til som venn (noe jeg nettopp gjorde for å teste). Der kan de også velge å sende deg en melding. Det er nok ikke umulig at vi il ligge til PM-opsjonen under hvert innlegg igjen f.eks da det nok er flere som savner den.

Det gikk noen avatarer dukken ifm omlegging av forumet - dersom du vil ha den tilbake og ikke har den andre steder så du får lastet den opp på nytt så kan jeg se om jeg kan lete den opp i en gammel backup f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Espen, dette klargjorde allt for meg. Oversjå den lille triangelen som du tipset om her ;):lol:

Og jeg fekk din melding.

vedr. avataren så kanskje jeg har en kopi selv. Skal sjekke dette opp før jeg ber deg om å sjå i backuppen.

Sjønt å hvite det ikke var meg som hadde gjort noe jeg ikke husket, hehe :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Denne tråden er gammel, Kravdal.... Det som skjer nå er å omgjøre designet litt slik at dere har tilgang til alle menyer fra forsiden også i forumet og å trekke vekk "dødplass" slik at forumet blir mer kompakt. Samtidig gjør vi noen endringer som gjør siden enklere få administrere mtp å integrere en del fra forsiden i toppen av forumet osv...

Håper dere tilgir at enkelte ting ser litt rart ut til vi er ferdige med arbeidet - alternativet er å stenge ned helt til vi er ferdige og det ønsker vi ikke. Kommer evt til å stenge ned i korte perioder nattestid når vi tester og koder om som verst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tenkte bare å komme med litt utenom det vanlige.

Har nå blitt vant til forumet sitt utseende,og synes det er deilig å slippe spam.

Vet ikke om det er fordi jeg er nesten edru en "lille" lørdag,eller om det bare er fordi jeg er i godt humør,men...

Tusen takk for ett flott fungerende forum. :D

Hilsen han med steinøksa. :P

Joda, steinøksa fungerer fortsatt den selv om det har kommet skarpere redskap på banen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har store problemer med den nye siden - ikke utseende men tekst og annonser over poster, linker m.m.

I tillegg har jeg problemer hjemme med at når jeg har vært på en post så kommer det kun opp feilmeldinger etterpå og jeg får ikke se noe mer. Må starte opp igjen siden på nytt...... noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ble jo feiende flott dette, jeg har lagt merke til en ting. Jeg fikk en ny PM, og denne kom opp på sidelinjen over boksen "Siste tråder startet" som en ny boks, kalt "Unread notifications" med link til den nye PMen. Problemet er at jeg ikke får den vekk, jeg har lest og lest og lest PMen, besvart den tilogmed, forsøkt å merke den og sette den som Lest, men likefullt dukker den opp under Unread notifications.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som oppleverer rare ting? Eller ikke får søket til å fungere etc? Kom med screens, jeg har en mistanke om at dere har en blandet gammel versjon og ny versjon i cachen

viktig at alle setter skinnet som står som default i dropdown menyen nederst til MAIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.