Gå til innhold
Fiskersiden

Søker festlige fiskar


Recommended Posts

Hei!

Fiskipedia skal hjelpe Fiskeridirektoratet med ein stand på nemnte festival. Der ønsker me å vise fram fisk som kanskje ikkje alle har sett. Me har litt frå før, men dersom nokon i Trondheimsområdet har eit par rare fiskar i frysen, eller får nokon slike før laurdagen er me interessert i å vise dei fram. Fløyfiskar, rognkjeks og paddetorskar er døme på interessante fiskar.

Sjølvsagt må alle som har anledning ta turen innom standen!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskipedia-crewet fikk ufrivillig sneket seg med på et par glimt av et innslag fra Matfestivalen i Trondheim.

Nrk Trøndelag

Vi er på plass frem til lørdag, så for andre barteboere: ta gjerne turen innom å hils på. Vi har fiskequizzer som de fleste her inne vil ta på strak arm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskipedia-crewet fikk ufrivillig sneket seg med på et par glimt av et innslag fra Matfestivalen i Trondheim.

Nrk Trøndelag

Vi er på plass frem til lørdag, så for andre barteboere: ta gjerne turen innom å hils på. Vi har fiskequizzer som de fleste her inne vil ta på strak arm.

:) Yepp, sjølv ein gammal fisker som meg greidde alle artane. Eg fekk tlf i kveld om at eg hadde vunne ettkvart, så eg tek turen ned i morgon for å sjekka ut premien. :) Ein flott presentasjon av fiskepedia med mange interesserte tilskuere, og to staute representanter frå fiskedomenet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.