Gå til innhold
Fiskersiden

"rating Systemet" Fungerer Det?


 Share

Recommended Posts

Jeg skulle "rate" et alldeles godt innlegg i et subforum, men naar jeg klikker paa (+) faar jeg beskjed at jeg har naadt mitt antall "positive ratings" for dagen, selv om jeg har nettopp logget inn og selfoelgelig ikke stemt foer da!! Er jeg blitt straffet fordi jeg er ikke paa nok i disse dager eller er det noen luring som anvender seg av mitt stemmerett?? tongue.gif

PS: Det kan vaere at det allerede finnes spoersmaal og svar om dette, men jeg fant ikke noe!

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen har foreløpelig tilgang til rating systemet på poster biggrin.gif Så det er ikke noe med at du er altfor lite her inn om dagen ja biggrin.gif

Naa er jeg lettet altsaa!! :D takk for det :D

By the way, jeg venter fremdeles paa din SMS fra uke 29/30, hvor Du skulle fortelle meg hvor Du og Roar var I Haltdalen, slik at jeg kunne komme opp og hilse!!!! Fikk ogsaa to elendige uker der oppe (Kotsoey og Rognes), mye fisk, men svaert lite bitevillig, mistet to foerste dagen og dette var det!! Men det finnes alltid en dag imorgen! Saa Du er tilgitt for denne gangen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa er jeg lettet altsaa!! :D takk for det :D

By the way, jeg venter fremdeles paa din SMS fra uke 29/30, hvor Du skulle fortelle meg hvor Du og Roar var I Haltdalen, slik at jeg kunne komme opp og hilse!!!! Fikk ogsaa to elendige uker der oppe (Kotsoey og Rognes), mye fisk, men svaert lite bitevillig, mistet to foerste dagen og dette var det!! Men det finnes alltid en dag imorgen! Saa Du er tilgitt for denne gangen! :P

Hei, sendte deg en pm før vi dro hvor jeg ga deg nr mitt samt spurte etter ditt, tror jeg aldri fikk det i gaula tidligere i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sendte deg en pm før vi dro hvor jeg ga deg nr mitt samt spurte etter ditt, tror jeg aldri fikk det i gaula tidligere i år!

Saa ikke den PMen! sad.gif

I uke 29, fisket vi en dag opp i Almaas, min venn fikk en 14kgs paa enhaand stang og en svaert Red Francis! fy for en kamp! Der var det mye fisk i kulpene gitt!

naa skal jeg teste "rating systemet!!! biggrin.gif

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa ikke den PMen! sad.gif

I uke 29, fisket vi en dag opp i Almaas, min venn fikk en 14kgs paa enhaand stang og en svaert Red Francis! fy for en kamp! Der var det mye fisk i kulpene gitt!

naa skal jeg teste "rating systemet!!! biggrin.gif

Almås ja, vi bodde der oppe en uke, rett ovenfor valdet. :D Enhånds er kjekt på laks, bedre blir det ikke og neste år skal jeg fiske 95% med enhånds :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.