Gå til innhold
Fiskersiden

Ny Ambassadeur Til Laksefiske


andref
 Share

Recommended Posts

^_^ Multisnøre til bruk under markfiske er ikkje å anbefala i noko elv, dersom du er heldig og får på ein gromfisk skal det godt gjerast å unngå kontakt med stein for multien. Første kontakt med stein er som regel det samme som snørebrudd ved bruk av multi. Men ved slukfiske vert det ofte annerledes, sjølv var eg ein snartur i Gaula i slutten av juli med lånt stang/snelle, multi og 1m fortom 0,50. Eg fekk på ein pen laks på sluken som rulla, hoppa og raste ut, då eg fekk den inn mot land oppdaga eg at snøret var tørna rundt hovudet på den. Den hadde rulla slik at multien gjekk rundt hovudet og hadde tatt ein snurr rundt ein utstikkande slukkrok, den vart då hardt landa og på bredden røyk multien. Då var heldigvis høgreneven godt planta rundt sporen og laksen vart berga på land. :) Neste gang eg skal låna stang av min venn skal eg ha lengre fortom.... :D

Både ja og nei. Ja jeg har mistet storlaks akkurat slik du beskriver i sommer. Men det var nå den første på mange år som stakk med hele taklet. Av og til er det bare slik at man må fiske med lett utstyr lett søkke og haspel. Da er multi det eneste snøret som er tynt nok til å få ut. Og det hører med at jeg har et par tre storlakser på land i sommer som jeg må tilskrive dette oppsettet. Men kan man unngå det så er det det beste.

mvh

bda

Endret av BDA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Ja jeg har mistet storlaks akkurat slik du beskriver i sommer. Men det var nå den første på mange år som stakk med hele taklet. Av og til er det bare slik at man må fiske med lett utstyr lett søkke og haspel. Da er multi det eneste snøret som er tynt nok til å få ut. Og det hører med at jeg har et par tre storlakser på land i sommer som jeg må tilskrive dette oppsettet. Men kan man unngå det så er det det beste.

mvh

bda

^_^ Dei som har fiska med meg, i mindre elver enn Gaula, veit at eg fisker med lett utstyr, og ofte med betydelig tynnere line enn dei aller fleste. Dette er fordi det gjev meir fisk, men samstundes krever meir av fisker og utstyret. Men eg fisker heller med tynn mono enn med multi, då eg av erfaring berger meir fisk på det. :D Ein må tida til hjelp, utstyret (stang/snelle) må vera avpassa til dette fisket, og erfaring frå mange laksekamper er jo ein stor fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^_^ Dei som har fiska med meg, i mindre elver enn Gaula, veit at eg fisker med lett utstyr, og ofte med betydelig tynnere line enn dei aller fleste. Dette er fordi det gjev meir fisk, men samstundes krever meir av fisker og utstyret. Men eg fisker heller med tynn mono enn med multi, då eg av erfaring berger meir fisk på det. :D Ein må tida til hjelp, utstyret (stang/snelle) må vera avpassa til dette fisket, og erfaring frå mange laksekamper er jo ein stor fordel.

Nå snakker vi forbi hverandere du berger bare ikke en laks på 9,5 med 0,25 mono i stristraumen i gaula.

mvh

bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vi forbi hverandere du berger bare ikke en laks på 9,5 med 0,25 mono i stristraumen i gaula.

mvh

bda

:D Nei, nettopp, men utstyret må avpassast etter forholda heile tida, enten det er i Gaula eller andre elver. Det finnest plasser i Gaula der 10 kilosen kan verta berga på 0,25, men dei aller, aller fleste plasane er det umuligt. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.