Gå til innhold
Fiskersiden

Arendal/grimstad


SterkeGustav
 Share

Recommended Posts

Noen som er kjent etter ørrettfiske her borte? Vært rundt i noen vann uten hell, så flott om noen kunne hatt ett tips eller to til vann som kan være bra her borte:)

Det er ikke mye å hente. Av de verste områder jeg har fisket i landet og etter ørret. Vannene er preget av overbefolket ørret stammer av dårlig kvalitet, så det trengs kraftig kultivering. De få bra vann som er oppdaget kommer jeg i hvertfall ikke ut med , da siste gang jeg delte tips ble den ene vannet overbefolket av fiskere som ikke greide å holde en ørretperle hemmelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fiska i Grimstad, og her jeg har fått en del småfisk i Tønnesølvannet. Har også hørt om noen som har fått relativt bra med fisk i Austlandsvannet! Har ikke fått prøvd det ut selv enda da.. Ellers er det vel som Xplorer1 sier her at de fleste vannene er overbefolkede, så de store fiska skal man ikke ha så store forhåpninger om å få.

Mulig det er så langt mellom de gode vanna/tjerna i området her at alle holder de for seg selv..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

det finnes så godt som ikke vann som huser dugeli fisk i arendal grimstad området. vegårvann derrimot, der tas det ofte ørret på over kiloen på tørt i mai. ellers er det et fantastisk bra dorgevann.

Jaja snakk for deg selv. Jeg har fått meget fin fisk i området der i sommer. Vegård er på kjapp vei ned, noe som er kjent.

Ett lite tips er å prøve mer i Tønnesøl og småvanna rundt.

Om ett vann begynner å bli overbefolket av mindre fisk, burde det vel bli fisket mer,ikke stoppe opp. Om de som kun vil ha stor fisk ikke hjelper til med det så blir det få vann med fin fisk i til slutt.

Husk det er vi som fisker mye som somoftest vet hvordan ståa er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.