Gå til innhold
Fiskersiden

Belønning Utloves Fra Out Fishing (Oppdat Med Info Om Pc)


Out Fishing
 Share

Recommended Posts

Den eller de personene som klarer å skaffe meg pc'en min tilbake vil få en belønning på 5.000,- kroner.

DEN ELLER DE SOM KLARER Å SKAFFE MEG HAN JÆVLA RUMENER-***** SOM STJAL PC'EN VIL FÅ EN BELØNNING PÅ 10.000,- KRONER KONTANT + FISKEUTSTYR FOR 10.000,- KRONER.

Signalement (han ble sett av en kunde):

ca 172-175 cm høy

Mørk "sigøyner" utseende.

Mørkt krusete hår

Kledd i dag i mørk jakke, lys genser eller t-skjorte. Sort sekk på ryggen. Mulig han hadde med seg en mørk caps.

OPPLYSNINGER OM PC'EN:

HP PAVILION 9695, 9500 SERIEN.

17" SKJERM, T7700/4096MB/500GB/WC/17W STÅR DET PÅ DEN.

SERIENR: CNF7437VPP

PS! jeg har mistet alt av jobb-mailer og kunderegister, derfor er det SUPERviktig å få tilbake denne maskinen.

Og jaaaaaaaaaaaaaaaaada, jeg skulle tatt kopi, vet det vet det vet det vet det!!!

Endret av Out Fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville hjulpet på om du skrev hvilket merke og model det var. Eventuelle kjennetegn som småskader.

Da er det lettere å finne den hvis den skulle bli lagt ut for salg eller om noen skulle få tilbud om å kjøpe.

Edit: Du har min medfølelse. Så utrolig kjipt når slikt skjer.

Endret av labbetuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, fanden. Den er vel på vei over grensen allerede. Du har ingen programmer installert som du kan sjekke aktivitet på? F.eks om de slår den på og MSN automatisk logger inn?

Hvis du har det, og kan vise til at den er brukt etter at den ble stjelt, kan du nok få prioritet hos 'datakrim'. Politiet får raskt sporet en IP-adresse her til lands i hvertfall, og denne typen kriminalitet er jo mildt sagt i fokus i disse dager.

Håper det ordner seg :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte Øystein var der rett i etterkant. Håper du finner karen, men lite sannsynelig at du verken ser han eller pc'en igjen, desverre. Men legg ut litt mer info om den, feks type, produsent, kjennemerker, farge etc etc. Følg med på finn, ebay og svenske blocket. Mest sannsynelig er den blirr solgt på gata videre. Det værste er at du har så syyyyykt mye info lagret på den som nå kommer i andres hender. Sperr kortene dine, endre epost på alt og passord ASAP, tenk så mye spor som ligger igjen fra deg på den. Jeg håper for din del at du hadde passord både i win og i dos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte Øystein var der rett i etterkant. Håper du finner karen, men lite sannsynelig at du verken ser han eller pc'en igjen, desverre. Men legg ut litt mer info om den, feks type, produsent, kjennemerker, farge etc etc. Følg med på finn, ebay og svenske blocket. Mest sannsynelig er den blirr solgt på gata videre. Det værste er at du har så syyyyykt mye info lagret på den som nå kommer i andres hender. Sperr kortene dine, endre epost på alt og passord ASAP, tenk så mye spor som ligger igjen fra deg på den. Jeg håper for din del at du hadde passord både i win og i dos.

ja for passorda er jo vansklige og ta :wub: litte flytt på en jumper så er det gjort .Sperr kort og endre passord på div ting er tingen :wacko:

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte Øystein var der rett i etterkant. Håper du finner karen, men lite sannsynelig at du verken ser han eller pc'en igjen, desverre. Men legg ut litt mer info om den, feks type, produsent, kjennemerker, farge etc etc. Følg med på finn, ebay og svenske blocket. Mest sannsynelig er den blirr solgt på gata videre. Det værste er at du har så syyyyykt mye info lagret på den som nå kommer i andres hender. Sperr kortene dine, endre epost på alt og passord ASAP, tenk så mye spor som ligger igjen fra deg på den. Jeg håper for din del at du hadde passord både i win og i dos.

Ja, veit. Har holdt på non-stop siden jeg kom fra politiet med å forandre passord og slikt. Håper bare ikke jeg har glemt noe nå. Passord i win hadde jeg, men dette er jo lett å gå utenom (et slikt program selger de åpent på en webshop på en butikk på Storo). DET ER MULIG JEG SLITER LITT NÅ ASS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veit. Har holdt på non-stop siden jeg kom fra politiet med å forandre passord og slikt. Håper bare ikke jeg har glemt noe nå. Passord i win hadde jeg, men dette er jo lett å gå utenom (et slikt program selger de åpent på en webshop på en butikk på Storo). DET ER MULIG JEG SLITER LITT NÅ ASS!!!

Nå ja, det er bedre enn ingenting! Det som er poenget ;)

Men, har du spanet området? Er jo overvpkningskameraer overalt, feks shell og ev kjøpesenteret over gata, eller trafikk kamera etc? Kan være du finner han på ett av de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff- ikke hyggelig. Prøv å få noen til å ta kontakt med miljøet og utlov 1/2 parten av belønningen om noen får tak i din PC- Jeg regner med at slik spress som ild i tørt gress.

Ellers så er vi vant til å høre eller lese at det er den rumenske miljøet som topper slike typer kriminalitet: Feil

Her snakker vi om grupper av sigøynere- som tilfeldigvis har rumensk statsborgerskap- som tror at alt som kan tas ikke eies av noen. Samme problemet finnes i Spania og forsåvidt resten av Europa og de topper vinningskriminaliteten . Slike grupper har vi heldigvis sluppet unna på Kanariøyene ( det er nesten 2 500 km ditt fra Europa)

At disse nå også ser på narkosalg som noe givende får mine mest primitive instinkter til å bluse- Det er jo våre unger som blir ødelagt og flere nye tapte generasjoner det er snakk om !

Om sigøynere fra Norge eller Spania tar slike "runder" hadde det vært feil å si at det var spanjoler eller nordmenn som stjeler- Det er sigøyner grupper som har klare mål når de kommer på " ferie" til Norge og ikke rumener

Føler med deg Espen og håper du får ordnet opp i det. Ta det som en fisketur : Legg ut agn og vent på napp, om det blir C&R er opp til onkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_< Skjønte det var skjedd noe når jeg kom opp på fredag og så at du var stengt pga tyveri. Så jeg får hente det jeg la av til uka. Jeg er sikker på at denne PC vil bli prøvd solgt på gata i Oslo. Noe dritt at slikt går an. Frekkheten lenge leve! Sikker på at polisen vet hvem dette er i henhold til beskrivelsen, men de gidder ikke å gjøre noe med slikt desverre. Mye viktigere å ta en som kjører 5 km for fort på landeveien. Jeg hadde svindel på jobben hos meg for 2 år siden, 30 tusen. Hadde til og med mobilnummeret på den som gjorde det. Hemmelig nummer hadde karen. Politiet gadd ikke å sende forsespørsel til telefonselskapet en gang, og henla saken med en gang. Vi hadde også vitne.

Så en får håpe på at den kan dukke opp via andre veier. Følg med på Finn.no fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i en lånepc, og den nye butikk-pc'en er klar i slutten av uken.

JEG HAR DESSVERRE OGSÅ MISTET MITT FAKTURAPROGRAM, OG FØR JEG FÅR TAK I NYTT SÅ FÅR JEG IKKE SENDT UT WEBSHOP-ORDRE, MEN ALT SKAL VÆRE KLART I SLUTTEN AV DENNE UKEN!!!

BEKLAGER ALLE ULEMPER DETTE FØRER MED SEG FOR MINE KUNDER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i en lånepc, og den nye butikk-pc'en er klar i slutten av uken.

JEG HAR DESSVERRE OGSÅ MISTET MITT FAKTURAPROGRAM, OG FØR JEG FÅR TAK I NYTT

Gjør det enkel , sikker og billig : Bruk Mamut sine programer.Anbefales også med tanke på datasikkerhet og lagring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrer at seks rumenarar er tekne i Oslo no... Håper PCen din er blant tjuvgodset.

Man kan jo krysse fingrene!

http://www.dagbladet.no/2009/09/03/nyheter/innenriks/heleri/politiaksjon/7941770/

Under gårsdagens aksjon ble det funnet stjålne, PCer, mobiltelefoner, kameraer og en del smykker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring dei og spør! Er aldri sikkert dei finn ut kven som eig PC'en sjølv med det prioriteringsnivået dei har der i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.