tønsbern Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 God Dag. Var en tur på glomma for å prøve lakaen igår kveld, hadde mange hugg men fikk dem ikke opp. Jeg fikk en stk, veide 1,65 kg. Kjempefornøyd, slo persen med 600g. Mvh Jan Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lak Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 Ikke verst, selv var jeg på min andre blanketur etter Laken i går...Jeg hadde forøvrig ingen napp så jeg var vel kanskje ikke på helt riktig sted. Lov å spørre om hvor du var? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stein Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 Gratulerer med med lakepers. Du fisket fra isen ser det ut til. Hva tok du den på ? Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tønsbern Posted March 16, 2005 Author Report Share Posted March 16, 2005 Var på grønnsund og den blei tatt på meite med ei lita flire. Hadde noen hugg på pilk, agnet med hork også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts