Gå til innhold
Fiskersiden

Kor mykje rommar snella?


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Har kjøpt ny havfiskesnelle, og det står oppgitt at den rommar følgjande:

Line Capasity (lb-yds.)

30-600 40-450 50-350

Den skal då altså romme f.eks. 450 yards me 40lb snøre.

Spørsmålet vert då KVA slags 40lb snøre rommar den 450 yards av? Mono? Braid? Noko anna? Det er som kjent ganske varierande diameter på desse. At det ikkje står oppgitt kva den rommar av den enkelte DIAMETER på snøret er sjølvsagt heilt idiotisk, men det har vel noko med måleeiningane i "The Glorius United States" å gjere... :lol:

Eg har ein 1500 Yds spole med 40lb PowerPro (diameter 0,32mm). Kor mykje av denne får då plass? I tillegg må eg vel ta i betraktning at braid tar meir plass enn mono i same diameter...

Eg veit at ein "yard" er 0,9144 meter, og at ein "lb" (uttalast pound/pund, merkeleg nok) tilsvarar noko mellom 0,3732417216 og 0,5 kilogram. (Sjå meir HER) Men dette hjelper meg null og niks.

JA til metriske system på verdsbasis sei eg berre!

Men uansett ja...nokon som veit kor mykje PowerPro 40lb (0,32mm), altså braid, eg får på ei snelle som er oppgitt å romme 450Yds med 40lb snøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på denne snella som er en oppgradering fra den europris båtsnella jeg har nå.

Denne tar 300meter med 0,55mm men vil ha multi på den og den dypeste plassen denne skal brukes på er det 540meter.

Så jeg lurer på korsn dimensjon jeg må ha på multien før å komme ned på en slik dybde?

Jeg vet at multi 0,4 multi tar mere plass en 0,4 mono og noen typer multi tar mindre plass en typer multi.

Lawson_GTR20.gif

håper det går bra at jeg låner tråen og slipper å lage "dobbel" ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

560m 0,55 = 1654m 0,32.

OI! :wacko:

Sikker? Syntes det verka mykje. er det då 1654 meter med 0,32 MONO?...eller MULTI? :wacko:

Amerikanarane har vel andre måtar å måle bruddstyrke på også kanskje? Slik at om det står 40lb/18kg på ein spole, så er ikkje det same som om det står "Bruddstyrke 18 kg" på ein norsk spole? Eller rotar eg her? Meiner eg har høyrt det ein plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! :wacko:

Sikker? Syntes det verka mykje. er det då 1654 meter med 0,32 MONO?...eller MULTI? :wacko:

Amerikanarane har vel andre måtar å måle bruddstyrke på også kanskje? Slik at om det står 40lb/18kg på ein spole, så er ikkje det same som om det står "Bruddstyrke 18 kg" på ein norsk spole? Eller rotar eg her? Meiner eg har høyrt det ein plass.

Mono.

Du finner et kjekt program her: http://surfcastingklub.dk/display.asp?id=356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lbs og lb det samme?

Hvis noen har funnet ut en plass å regne ut evt. vet hvor mye 30 lb 350 yds er så hadde det vært strålende..

Syntes å huske at jeg har strevd med dette før og funnet en løsning men husker ikke i farten hvor??

Se på hjemmesia til powerpro ( www.shimano.com )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så litt på en annen havsnelle som jeg har og der stod det: 14lb-0.35mm 20lb-0.45mm og 25lb 0.50mm hvis noen trenger litt mer info...

forhåpentligvis betyr dette at min nye tyrnos 16II som rommer 520yards (475meter) med 20lb(0.45mm)((nylon??)) rommer godt over 500meter med 0.28mm (20kg) powerpro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis den tar 475meter med 0,45 såfår du på 1060meter med 0,28pp

Da ville jeg ha satt noe sene i bunn (ca 500meter med 0,3) for ellers blir du å sveie dær i hjæl.

Husk at ei halvfull snella tar jo bare halve lengda pr omdreiening i forhold til ei full snella!

pluss at tuppen (2-3meter ) på multien blir fort slitt så kan lønne å ha litt ekstra å gå på .

På min Lawson GTR T20 har jeg 300meter med 0,29mono i bunn og helt full med 0,28pp (760meter)!

dette gir hurtig insveieng selv om den var lavt gira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.