Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilke Jerkbaits er et "must" å ha? :)


yosh
 Share

Recommended Posts

Lett spørsmål å besvare ;) alle er et must å ha siden de har ulik funksjon og mening :)

Men ok, den rimlige versjonen; Buster, The Pig, Freestyler, Deviator (fet), Rapala Glidin' rap, Phantom etc

den dyre versjonen: Andree Bison New Age, Beavort Tuben, Hellhound, Mangeboy, Phantom , Wolf Creek Lures - The Wolf, Wolfcreek Big Bad Wolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. oki. Plutselig følte jeg meg fryktelig liten i Jerkbait-sammenheng. ;)

Meeen, det har jo gjerne med at jeg har holdt på med dette i 2 mnd nå og at jeg bare har 8 baits i esken min enda.

Men bestilte meg 6 stk til i går. -Av den billige varianten. ;)

Ja, det er lett å bli bitt av handlegalskap i denne sammenhengen :) Men herregud, egentlig holder det med noen få, men du vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lett å bli bitt av handlegalskap i denne sammenhengen ;) Men herregud, egentlig holder det med noen få, men du vet...

Ja, jeg ser den. :)

Men jeg prøver nå å holde meg til et minimum. Handler helst det jeg ser fungerer. Men klart det blir noen utskeielser.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg(les gjedda) liker den lille Phantomen godt og Kjelle Lundberg Stalker. Salmo fatso er også en gammel favoritt.

Har sikkert 50 modeller til, men liker disse best. Noen beter har helt rå gange(Hellhound, power probe, x-buster,manta) men de fanger ikke mere gjedde av den grunn. De betene jeg får mye fisk på har mindre, men mere variert gange. Litt bellyflash(magerull) trigger ofte gjedda mere enn store svip ut til siden. Dette er mine erfaringer fra de vanna jeg fisker i, andre kan føle helt motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.