Gå til innhold
Fiskersiden

Havfiskeweekend til Nautnes


Recommended Posts

Campelen på Bryggen, i samarbeid med Nautnes Fiskevær har den glede å invitere til havfiskeweekend.

Stedet blir på Nautnes Fiskevær. (For noen av dere kjent fra forrige weekend)

http://nautnes.com/

Vi ankommer Nautnes fredag og drar søndag.

Prisen blir kr 100 pr. natt pr. mann. Inkl båt. Dette er veldig BILLIG. ;)

(Evt sengeklær kr 150 og evt utvask 5-800 kr, men de fleste ordner vel dette selv )

Ser for oss at det blir innkvartering og sosialt samkvem på fredagskvelden.

Det vil bli avholdt fiskekonkurranser på lørdagen. (Størst fisk, flest arter og størst fisk i forhold til gjeldende norgesrekord)

Søndagen blir litt opp til den enkelte, fisking, evt hjemreise.

Campelen på Bryggen, Nautnes Fiskevær, Mustad og Elbe + evt sørger for premier til fiskekonkurransene :wacko:

Det andre som må avklares er mat. Satser vi på felles middag lørdag eller ordnes dette hver for seg?

Nautnes Fiskevær har ymtet frempå om krabbefest til premieutdelingen på lørdagskvelden :(

Mvh

Campelen på Bryggen

Påmeldte:

Torry, Annki og podinnen

Dan + 1

Chainat +2

Ølgylt, dama, podinnen (10) og minipodinnen (1)

Lakselorden

Mr Big Fish & Atomick haggis

Øystein, stig thore og even

Daniel + 3

Nanablag

Endret av Campelen på Bryggen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jag skjønte det fra gutta i butikken så var det ikke mulig men noen tidigere helg, men 30 okt til 1 nov eller senere.

(uten at jag kan si det med 100%)

Stemmer nok dette Dan..

MEN jeg må sjekke med Ove ang evt reservasjoner hos dem allerede..

Kommer tilbake med mer info i løpet av de nærmeste dagene..

mvh

Lars-Ivar

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

30okt-1nov kan jeg få til

6-8 nov kan jeg ikke

13-15 er verre, men kan kanskje gå med beskjed lang tid i forveien

Bra tiltak, jeg har veldig lyst å være med.

Konkurranseformen vil favorisere de som står på land, og det er jo kanskje ikke så dumt, med tanke på eventuelle barn som er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill ikke si den favoriserer dem på land. Även om jag är enig at det "jevner" ut en del.. Størst i henhold til Norgesrekord kanske er nog størst sjanse fra land på micromeite. Men størst fisk er helt klart fordel til båt, speciellt hvis været er bedre än sist. Jag vant med flest arter sist nautnes-tur med 8-9 arter fra båt + 1 fra land, men här har man og en god sjanse fra land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill ikke si den favoriserer dem på land. Även om jag är enig at det "jevner" ut en del.. Størst i henhold til Norgesrekord kanske er nog størst sjanse fra land på micromeite. Men størst fisk er helt klart fordel til båt, speciellt hvis været er bedre än sist. Jag vant med flest arter sist nautnes-tur med 8-9 arter fra båt + 1 fra land, men här har man og en god sjanse fra land.

Ok, kan godt si det jevner ut istedet for favoriserer, uansett synes jeg det er greit at man må velge litt hva man satser på. Jeg vil helst sitte i båt og dra svære fisk, selvom det ikke blir mange arter av det, og sannsynligvis dårlig resultat ifht nrek.

Nå vet ikke jeg om andre barn, men podinnen gidder ikke sitte i timesvis i båt, derimot koser ho seg i strandkanten, så dermed er artsjakt og nrekref gunstige for de som har med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo igjen..

Beklager seint svar, men det har vært vanskelig å få tak i Ove på Nautnes (Han har vært bortreist på ferie).

Men idag kom han tilbake og vi har funnet ut at det er tilstrekkelig kapasitet 6-8 november.

Så da foreslår jeg at treffet legges til den helga..

Ser og utifra de tilbakemeldingene som har kommet at det er den helga som passer for flest.

Så da håper jeg at dette passer for flest mulig og at det blir en flott tur.

Vi på Campelen kommer og til å sette av en kveld eller to i forkant av turen til tackleknyting i butikken (nærmere info kommer)

Så da er det bare å melde seg på.. :angry:

NB! Bindende påmelding...

mvh

Campelen på Bryggen

Endret av Campelen på Bryggen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo en kul helg.

Skal ned til Bergen med David "atomichaggis" den helgen å prøve oss på musa :)

Hiver oss helt sikkert på dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.