Gå til innhold
Fiskersiden

Havfiskeweekend til Nautnes


Recommended Posts

Det begynner å bli litt folk nå. Jeg har begynt nedtellingen og er klar som et fly. Og som vanlig drasser jeg med meg litt hjortekjøtt og lager gryte om kvelden til de som skal bo med meg. 50 kr pr hode til innkjøp av nødvendige remedier.

:P Det er toppers, Svein, eg stiller lett som hjelpekokk om det trengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli litt folk nå. Jeg har begynt nedtellingen og er klar som et fly. Og som vanlig drasser jeg med meg litt hjortekjøtt og lager gryte om kvelden til de som skal bo med meg. 50 kr pr hode til innkjøp av nødvendige remedier.

Om jeg så ikke skal bo med deg så vil jeg gjerne smake på Hjortekjøttet.

Så hvis det går bra så vil jeg gjerne være med på dette. 50 kr fra meg.

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :closedeyes:' date='20 October 2009 - 16:36' timestamp='1256053016' post='543354]

Mr Big Fish & Atomick haggis melder seg på smile.gif

Bor du langt unna fiskemottak?

Skulle hatt tak i en kasse med frysemakrell. Selv sliter eg med fryseboks frem mot treffet, ellers kunne eg reist til egesund og henta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er varsel for helga vår kome på yr.no og det ser veldig bra ut. Ein skal jo ikkje stole for mykje på varsel som går såpass langt fram i tid, men dei har truffe veldig bra på veret for sotra ein del veker på rad no smile.gif

Høres meget bra ut. Har starta nedtellinga til treffet nå ja :)

Savner også den infoen som Even spør etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi er i full gang med øving.

2710200911350a7b1e3c98b34ea0a2.jpg?1

Snella er nok litt i største laget, men ho får det til.

271020091112babc6d0657634dad87.jpg?3

Dette skal bli gøy

Får bare håpe det ikke er to siffra havål der da ;)

By by "baby" by by :closedeyes:

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver en gang til: Er det flere fra østlandet som skal over til Bergen den helga?

Dette frister veldig men da det er altfor sent til å få billige togbiletter blir det blir som blir løsningen.

Er det noe pigghå, hågjel og havmus å få der dere fisker eller må jeg evt kombinere dette med en tur til Bontelabo for å få noen av dem?

Ellers er det jo skrevet en sang om at det er breiflabb overalt, stemmer dette eller er det bare løse rykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver en gang til: Er det flere fra østlandet som skal over til Bergen den helga?

Dette frister veldig men da det er altfor sent til å få billige togbiletter blir det blir som blir løsningen.

Er det noe pigghå, hågjel og havmus å få der dere fisker eller må jeg evt kombinere dette med en tur til Bontelabo for å få noen av dem?

Ellers er det jo skrevet en sang om at det er breiflabb overalt, stemmer dette eller er det bare løse rykter?

Jeg vil anbefale deg å kjøre over alene hvis du ikke får med deg noen. Kjempefin tur det :lol: Haiene og musa er nok sikrest på Bontelabo, men det er jo bare å stikke innom der på veien. Du kjører uansett forbi. Det med breiflabb overalt er mest løse rykter, hvis man ser bort i fra storkjefta bergensere da selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan initiativtaker venlegst komma med meir utfyllande informasjon vedr agn / båttilgang / varighet på søndagen osv? :P

Heisann :P

Snakket nettopp med Ove ang agn. De har makrell til salgs på Naytnes, men han var litt usikker på prisen for øyeblikket, og skulle kontakte meg igjen.

Hører jeg ikke noe i helga så ringer jeg han igjen på mandag.

Båttilgang snakket vi også om. Jeg har forespeilet han rndt 25 påmeldte, og ønsket 3 pers pr båt. Dette skulle gå helt fint.

Søndagen. Slik jeg ser det, uten å ha konferert spesifikt med Ove om dette, så blir det nok endel som ønsker å reise på havet. Samtidig så vet jeg at flere ikke kan være med søndagen evt bruker den på en relativt tidlig hjemreise.

Men skal snakke med han om båter osv på søndagen og..

Nanablag..

Ser ut til å være nok ledige plasser, så for din del blir det vel bare å bestemme seg for å komme el ei... ;)

Mvh

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanablag..

Ser ut til å være nok ledige plasser, så for din del blir det vel bare å bestemme seg for å komme el ei... :P

Jeg lider av beslutningsvegring, men det har du vel skjønt for lenge siden? :P

Kommer Elin og guider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aff....

Jeg melder meg enkelt og greit på.

Dukker opp på fredag, drar hjem senest 19:00 på søndag.

Helvete som jeg gruer meg til kjøreturen, verre enn å kjøre til Bodø jo!

Den turen er helt super! Kjørte selv vestover alene i vår, og det var bare kos det :P Regner med du har lagt på vinterdekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aff....

Jeg melder meg enkelt og greit på.

Dukker opp på fredag, drar hjem senest 19:00 på søndag.

Helvete som jeg gruer meg til kjøreturen, verre enn å kjøre til Bodø jo!

Glimmers :P

Velkommen skal du være :P

Flott å kjøre over fjellet uansett når på året det er..

Jeg hadde gledet meg til kjøreturen, men nå liker jeg godt å kjøre da ;)

Mvh

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å kjøre bil.

Den verste kjøreturen jeg noensinne har hatt var en tur til Stavanger, skjønner ikke at det går an å plassere en diger by så jævlig usentralt! Antar at Bergen er nesten like idiotisk plassert.

Har dog endel nord-Norge-turer på baken og riktig så langt er det vel ikke selv om det ikke kan mangle så mye.

Tar dere med litt varer så man kan få kjøpt det man mangler på treffet? Jeg trenger noen digre sirkelkroker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å kjøre bil.

Den verste kjøreturen jeg noensinne har hatt var en tur til Stavanger, skjønner ikke at det går an å plassere en diger by så jævlig usentralt! Antar at Bergen er nesten like idiotisk plassert.

Har dog endel nord-Norge-turer på baken og riktig så langt er det vel ikke selv om det ikke kan mangle så mye.

Tar dere med litt varer så man kan få kjøpt det man mangler på treffet? Jeg trenger noen digre sirkelkroker.

Krok osv kan vi nok ordne ja ;)

Bare sett opp en ønskeliste å send på Pm, så ordner vi det meste...

Mvh

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å kjøre bil.

Den verste kjøreturen jeg noensinne har hatt var en tur til Stavanger, skjønner ikke at det går an å plassere en diger by så jævlig usentralt! Antar at Bergen er nesten like idiotisk plassert.

Har dog endel nord-Norge-turer på baken og riktig så langt er det vel ikke selv om det ikke kan mangle så mye.

Tar dere med litt varer så man kan få kjøpt det man mangler på treffet? Jeg trenger noen digre sirkelkroker.

Hva skal du med de DIGRE sirkelkrokene ??

Bruke de til å hocke deg fast i fjellveggen å klatre ned om det er kollonne, null sikt å du kjører av veien ??? :)

(bare erter deg )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish ;)' date='31 October 2009 - 18:38' timestamp='1257010719' post='546209]

Hva skal du med de DIGRE sirkelkrokene ??

Bruke de til å hocke deg fast i fjellveggen å klatre ned om det er kollonne, null sikt å du kjører av veien ??? :P

(bare erter deg )

Jeg skal bruke dem som et slags drivanker ;)

Dessuten er sirkelkroker mye vanskeligere å kroke seg selv eller andre kvinnelige fiskere med, så det er et rent preventivt tiltak.

Den tredje grunnen er at jeg er svaksynt og trenger noe som er såpass stort at jeg ser å knyte det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.