Gå til innhold
Fiskersiden

Vangen green afford


asgeirv
 Share

Recommended Posts

Er det noen som vet hvilken butikk i osloområdet, eller nettbutikk som selger slike haspelstenger?

Kunne tenkt meg ei slik stang til laksefiske (20-60 g)

Har ikke vært i produksjon på en god del år, så du skal ha bra flaks om du finner dem. Kan jo være noen har en igjen på lageret et eller annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med Elbe Normark, tlf 67167400, det kan vera at det ligg att nokre på lageret. Dei er forplikta å ha reservedeler i eit visst antall år, så kanskje... :)

Det er jo lov å gjøre et forsøk, men jeg ville ikke satt penger på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg har en tre delt Vangen custom line classic haspelstang, mener den er 13fot og kastevekt fra 20-80. Noen som er interessert i den? Det er noe riper nederst på stanga og litt irr på toppøyet, ellers i god stand. Stanga er kansje brukt tre turer etter jeg kjøpte den, blir litt lang for mitt laksefiske. Ga 1500kr for den hos Torshov sport for mange år siden, så noe rund den prisen hadde vært passe. Kan legge ut bilder hvis noen er interesserte.

Oskar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vangen Green Afford, ja. Bedre stang skal man lete lenge etter. Samtidig skal man lete lenge etter den. Jeg begynte sent i 2004, og først etter fem måneder fant jeg et eksemplar med riktig lengde og kastevekt: 8,75' og 2-15g. I mellomtiden besøkte jeg utallige butikker, ringte og sendte mail til enda flere, var i kontakt med Elbe et par ganger, men uten resultat. Jeg tviler sterkt på om den er å få kjøpt ny i noen butikk i dag. Dersom du er heldig, så finner du et bra eksemplar på bruktmarkedet. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.