Gå til innhold
Fiskersiden

Sealskinz ultra grip hanske


palkr
 Share

Recommended Posts

Lovende og lovende

"Sealskinz er en vanntett hanske perfekt til bruk på isfiske.

Sealskinz mest populære hanske der de bruker Sealskinz patenterte teknologi med merinoull og silikon grep som gjør at hansken sitter som sprayet på og gir deg godt grep om den 2 kilos laksen som forsøker å sno seg ut av hendene dine. "

Hansker som lover laks på isfiske....... hmmmmmmmmm ikke overbevist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse.

Bruker de ikke så mye om vinteren, da de blir iiiskalde (såvidt jeg husker, lenge siden vintern nå..).

De er vanntette, og grepet er veldig bra.

Hvis du sjekker ut eBay er det masse penger å spare.

Har forøvrig også sokkene, de er helt vanntette. Bruker de gjerne på utsiden av ullsokker når det er mye overvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det jo av og til være vanskelig å se forskjell på sjø-ørret og laks, da :)

Jeg har disse.

Bruker de ikke så mye om vinteren, da de blir iiiskalde (såvidt jeg husker, lenge siden vintern nå..).

De er vanntette, og grepet er veldig bra.

Hvis du sjekker ut eBay er det masse penger å spare.

Har forøvrig også sokkene, de er helt vanntette. Bruker de gjerne på utsiden av ullsokker når det er mye overvann.

Takk for tips! Hadde en mistanke om at de var kalde ja, spørsmålet er bare om det blir kaldere enn våte pulsvanter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her feks:

http://cgi.ebay.com/ONLY-23-50-ANYSIZE-SEAL-SKIN-SKINZ-SEALSKINZ-GLOVES_W0QQitemZ350159568336QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item518722fdd0

Du blir gjerne litt klam først, så blir de kalde fra utsiden og inn.

Jeg brukte mine så mye i fjor, at de har blitt litt vanskelige å få på seg. De er to delte, og innerposen har blitt litt "løs".

Men anbefales uten tvil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

they are absolutely shit .... not waterproof either.I wouldn't recommend them to anyone.

I left mine in a soggy pile in my boat when I sold it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri mer sealskinz for min del!! har kun prøvd jakthanskene deres, men de står på listen over mine dårligste kjøp. Ble kald og våt, og i tillegg ble innerforet med ut når jeg skulle ta de av, og det innerforet var klin umulig å få på plass igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.