Gå til innhold
Fiskersiden

Haugalandsmesterskap i kasting (uoffisielt)


 Share

Recommended Posts

I neste konkuransen burde dere ha med noen damer, om ikke annet for at bildene skal bli penere :)

Hmm....jo da,....det er jo lov å håpe, men muligheten er jaggu ikke stor... :)

Og hvis du mener at "vi gutta" ikke er noe å se på så skal du ikke se bort i fra at du har helt rett heller....... :o:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det er helt vanlig, at man sliter med å få Dan Børge ut av Vibecke, altså... Han kan jo ikke gi seg frivillig når han først er der :)

Du har jammen kunstneriske evner du, mr!

I neste konkuransen burde dere ha med noen damer, om ikke annet for at bildene skal bli penere :)

Kan ikke ha med damer, da er det jeg som plutselig har problemer med å komme meg "ut" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....jo da,....det er jo lov å håpe, men muligheten er jaggu ikke stor... :unsure:

Og hvis du mener at "vi gutta" ikke er noe å se på så skal du ikke se bort i fra at du har helt rett heller....... :D:angry::)

Profilbildet ditt skremmer vekk ALLT som kan lukte feminint allikevel :D

Nå kommer det strax 33 bilder å en liten raport her, bilder av deg er desverre sladdet slik at eventuelle kvinner som vil møte på neste kaste konk IKKE blir skremt vekk før de vurderer å møte opp :)

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slipper jeg billig unna, filmet deg masse å de andre deltagerne men hallingdansen din har jeg sett mange ganger før, ergo lite intresang å ta bilder av :P

Svenn "din fisker venn" sitter vel i Trondheim å tygger i seg en kamel siden han er så stille, men tross skepsis fra noen ble det vestlandsmesterskap "uoffesiellt" til slutt.

En ide Ladden å jeg har hatt blandt mange andre ideer :lol:

Bedre sent enn alldrig.

K1-3.jpg

ThoreH var allerede på plass når vi ankom åstedet ca kl 11 å det var bare å begynne å merke opp banen med hjemmelagde skilt å spray.

K2-3.jpg

Deilig å nyte en kaffe å se gutta jobbe :)

K3-3.jpg

Etterhvert når jobben var gjort dukka gismo opp, tror han gjemte seg et sted å forsikret seg om at allt fysisk arbeid han eventuellt kunne blitt satt till var unnagjort.

K4-3.jpg

Så kom Arild luskende, begynte å rigge opp utstyret å trodde det var Conger som sto på menyen, her manglet ingenting, nappvaslere var montert å allt var klart.

K5-3.jpg

Ola gikk rolig bort for å forklare Arild at det var kastekonk å ikke Conger på menyen i dag, både Thore å Arild begynte straks å gjøre det samme som Gismo, rulle røyk..........

K7-3.jpg

K8-3.jpg

Sist men ikke "minst" kom Karl inge å kastekonken kunne begynne.

K9-3.jpg

Fin stil.

Eneste mann uten "back kick" var vel thore.

K10-3.jpg

K11-3.jpg

K12-3.jpg

Her Karl inge igjen, jeg har ikke alle bildene men det ble knipset en del med div kameraer.

K13-2.jpg

En

K14-2.jpg

To

K15-2.jpg

Hallingdans :P

K16-2.jpg

Den havna på Shell Aksdal smiler KIS.

K17-2.jpg

Arild klemmer till med 60 G

K18-2.jpg

K19-2.jpg

K20-1.jpg

K21-1.jpg

Labert oppmøte men morro var det allikevel, håper dette kan gjentas inner kort tid, i år kansje ??

K22-1.jpg

K23-1.jpg

Thore kan smile :)

Lenge siden Ladden gikk på skolen så utregningen av resultatene tok tid, neste gang tar vi med kalkulator.

K24-1.jpg

Å vi venter...........................

K25-1.jpg

Kjære landsmenn, det stikker meg dypt i hjertet at jeg ser meg selv LAAAAANGT ned på lista her, men dette her vi arrangert for dere å jeg er litt "lettet" over å ikke måtte bære allt blyet med meg hjem igjen.

K26-1.jpg

3

K27-1.jpg

2

K28-1.jpg

1 :)

K29-1.jpg

Thore fikk med seg litt snadder også.

K30-1.jpg

Smilet ble bredere

K31-1.jpg

Å bredere etter alle premiene fra Baadsen ble sopet inn av KIS, nesten da,,,

K32-1.jpg

Drikker mann Tran så kaster mann LANGT forklarte KIS å flekset litt for oss å banner høyt fordi han hadde tatt med seg litt liten bag.

K33-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år må vi ha pc, for da kommer det sikkert syyykt med deltagere.

Til Thore, LasseB og alle andre som kunne tenke seg å delta neste gang....IKKE TVIL, DETTE VIL DERE FÅ TIL!!!

Skal bortom Mr.big og studere video en dag/kveld, kan bli morro å se alle de rare kastene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, greit, greit. Dere fikk det til - men hadde dere fått det til uten sunn skepsis fra Nord? Dere kan innrømme det først som sist at selve drivkraften, primalsuget om du vil, lå i å motbevise mine tvilende ord!

Når det er sagt synes jeg dere var flinke alle mann, det var vel ikke ett eneste kast jeg ikke kunne slått med 30lbs havfiskestanga mi, men det er vel urettferdig å sammenligne slikt? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang kjører vi live oppdatering eller noe sånn fancy via mobilt bredbånd :blush:

Liveoppdaterin av Dan Børge som ikke kommer seg ut av Vibecke? :o

Les forskriftene nøye for den slags før dere setter det ut i livet.

Husk små barn kan også slumpe til å komme innom sida deres ved en ren tilfeldighet.

Lykke til med alt sammen :D

Neste år kommer jeg dersom dere har fått opprettet egen dameklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, greit, greit. Dere fikk det til - men hadde dere fått det til uten sunn skepsis fra Nord? Dere kan innrømme det først som sist at selve drivkraften, primalsuget om du vil, lå i å motbevise mine tvilende ord!

Når det er sagt synes jeg dere var flinke alle mann, det var vel ikke ett eneste kast jeg ikke kunne slått med 30lbs havfiskestanga mi, men det er vel urettferdig å sammenligne slikt? :P

Jeg kastet 68 meter med havfiskeutstyr når jeg å ladden testet banen .. hvor langt kaster du med ditt havfiskeutstyr ??

Var kamelen god Svenn ??

Vill gjerne at noen av deltagerne forteller hvor blyet mitt havnet under kastekonken , om det var retningbestemte kast eller ikke........

Fikk jo litt pepper for et vist kast på Visnes :wacko:

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :wacko:' date='16 October 2009 - 19:09' timestamp='1255712996' post='542442]

Vill gjerne at noen av deltagerne forteller hvor blyet mitt havnet under kastekonken , om det var retningbestemte kast eller ikke........

Fikk jo litt pepper for et vist kast på Visnes :)

Det var vel ingen som var så nerme senterlinja enn det du var, litt skrøyt må du jo få da B)

Visneskastet var vel når det ene søkket sleit i kastet, det gikk j#&/a langt i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.