Gå til innhold
Fiskersiden

Mustad ATO.1300 djupnemålar


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Ser denne djupnemålaren er på tilbod på Skitt Fiske. Har lenge kvia meg for å kjøpe dyre djupnemålarar, men denne prisen virka overkomeleg. Men er jo lite vits om det er noko billeg rask som ikkje virkar...

Nokon som har erfaringar å dele?

http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d48021&plid=48021#tilbehor

http://www.mustad.no/norge/www/htm/dybdemaler.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg to typer, den ene er en ryobi og den andre er en billig av ukjen merke(spro står det på den) men den er prikk lik bare hele greia er laga i plast.

DetSpro er noe sikkelig jalla som kan være vanskelig og nullstille og når den skal telle fra 99 till 100 så kan den henge seg litt opp , samme fra 199 til 200.

Så jeg kan i allefall ambefale å kjøpe ryobi så er du sikker på at du får kvalitet.

Den er også konstruert i kraftigere matriell.

Kan ta bilder hvis det er ønseklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg to typer, den ene er en ryobi og den andre er en billig av ukjen merke(spro står det på den) men den er prikk lik bare hele greia er laga i plast.

DetSpro er noe sikkelig jalla som kan være vanskelig og nullstille og når den skal telle fra 99 till 100 så kan den henge seg litt opp , samme fra 199 til 200.

Så jeg kan i allefall ambefale å kjøpe ryobi så er du sikker på at du får kvalitet.

Den er også konstruert i kraftigere matriell.

Kan ta bilder hvis det er ønseklig.

må korrigegere deg litt glenn... ryobi sin er IKKE i metal men støpt i en carbon og hard plast blanding, derimot er innmaten, drev lagere etc i metall :closedeyes: formidabel kvalitet !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser denne djupnemålaren er på tilbod på Skitt Fiske. Har lenge kvia meg for å kjøpe dyre djupnemålarar, men denne prisen virka overkomeleg. Men er jo lite vits om det er noko billeg rask som ikkje virkar...

Nokon som har erfaringar å dele?

http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d48021&plid=48021#tilbehor

http://www.mustad.no/norge/www/htm/dybdemaler.htm

Denne har vært diskutert tidligere her. Det var en del negative erfaringer.

Ryobi sin har jeg førstehånds erfaring med. Har hatt min i ca 10 år, og den har vært skikkelig røft behandlet, og sett minimalt med vedlikehold. En skikkelig seig rakker, som nekter å gi opp. Kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Når jeg startet opp med litt annet en fluefiske kjøpte jeg Mustad på skitt fiske. Uten at det er noe negativt ment mot skitt fiske. Den gikk i tusen biter første dagen. Jeg tror mustad sin ikke er god nok. Kjøpte så en ryobi, den har holdt så langt. Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar! :P

Ut i frå det dykk skriv, virkar det i grove trekk som om Mustad sin djupnemålar er av den heller dårlege typen. Då vert det nok Ryobi om eg går til innkjøp ein gong. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge målerne og kan ikke se forskjell på dem. Den eneste forskjellen jeg merker, er at Mustad sin er litt tyngre å nullstille pga litt stivere plast på trykknappen. Ved flere anledninger når jeg har satt ut agn med to stenger, har begge målerne vist det samme. For begge merkene gjeldr det samme, napp ut pinnene rundt hjulet. De er bare i veien og irriterer.

Til den prisen kan man jo kjøpe tre Mustad for samme pris som en Ryobi. Hadde ikke betenkt meg var det ikke for at jeg har de to allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.